Skrevet af: Tine Horsum, 18. november 2016 kl. 15.42
Og kun er om haven, må vi være her?
Men min vindueskarm med 30+ planter er ikke økologisk, og så må jeg ikke spørge om den?
Men jeg overvejer da, at alle mine fremtidige indlæg skal rumme ordene "Økologi" og "have"- så er alle vel glade?
Så hvor lang tid vil det tage før, min aldeles økologiske 30 kubikmeter bunke af brombær- er nedbrudt?
Den fylder desværre i haven. Og drivhuset er også fyldt godt op.
Mvh
Tine- have og økologisk
Skrevet af: Tine Horsum, 18. november 2016 kl. 16.50
Det er ikke for sjov- der er nok 30 kubikmeter mere. Og siden min kommune har bestemt, at man må brænde haveaffald af i tre måneder, det starter i december.
Så har jeg altså en del liggende.
Den der overvoksede liguster hæk: Jeg kan skam skisme ikke fylde haven med lagre- til december?
Mvh
Tine- for fanden da...
Skrevet af: Gitte Tjørnehøj, 19. november 2016 kl. 21.25
Hej Tine
Jeg er ikke helt med på det du skriver?
Spørger du om hvor du kan komme af med dine brombær ranker?
Hvilke planter har du i vindues karmen ? Det lyder spændende? Kan de holde sig pæne hen gennem vinteren?
Gitte
Skrevet af: Fanny Møller, 20. november 2016 kl. 8.15
Du er meget velkommen her med det der er i din vindueskarm og dine brombær. Have og plante spørgsmål og viden er altid velkommen.
Men, JA dette er et økologisk forum, forstået på den måde at vi bruger økologiske metoder til at løse de udfordringer der er. Havenyt er drevet at Praktisk økologi og det er derfor også de principper der ligger bag.
Så har du tænkt dig at få hjælp til dosering af gift til dine brombær eller hvordan du tager livet af naboens kat, fordi den går igennem din have, er du ikke det rigtige sted. Har du derimod lyst til at høre hvordan andre takler deres brombær med knofedt, er det lige her det sker. Derimod er klager over din kommune nok ikke så relevante, hverken for de andre bruger af forum eller dig- for der kan vi ikke hjælpe dig.
MFH Fanny Redaktør
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.