Skrevet af: Anders Neergaard, 4. september 2017 kl. 17.54
hej håber der er nogen der kan hjælpe, har en plæneklipper med en nyere briggs og stratton 875 motor på fra 2013, når den er kold slår den græsset fint, men når den bliver varm skal græsset ikke være ret højt for at den går ud, uden belastning går den fint,
tændrør er skiftet, karburator er renset, nyt benzin, den har ikke den membran som mange skriver det kan være
Skrevet af: Tine Horsum, 4. september 2017 kl. 18.20
Nu har jeg kun noget selvkørende, en Husquarna- og den vil ikke så gerne slå højt græs, hvis jeg selv skubber på, men gerne hvis jeg holder i håndtaget, for "selvkørende". Så kører den til gengæld for hurtigt for os, så det er ikke en meget brugt funktion her.
Har din denne funktion? Den er symboliseret med en hare og en skildpadde, og betyder den ligesom går op i kraften. På min render pilskadden nu hurtigere end jeg. ;-) Så jeg er ved at undersøge, om man kan justere på hastigheden af denne funktion.
(Ellers er der en side, der hedder: lavdetselv.dk- de har kunnet hjælpe mig med min knallert og cam-ping-vognen. De har råd om lidt af hvert, som Havenyt (som jeg synes er glimragende!) ikke lige er så opportunt at spørge.)
Mvh
Tine- og min plænetæsker blev fixet for 2½ år siden. Startede i foråret kun med ny benzin og oliepåfyldning- så værkstedet OG Husquarna må gøre et eller andet forkert. :-D
Skrevet af: A.M. Thomsen, 5. september 2017 kl. 5.30
Vores nye plæneklipper gjorde det samme. Den havde vi købt hos vores lokale smed. Han prøvede alt og var ved at give op. Til sidst borede han at meget lille hul (ca 1mm ) i benzindækslet og den har kørt som en drøm siden :-) Undertryk i tanken...
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.