Forum

Hvad er det her?

  Skriv nyt svar

Skrevet af: Peter Hellmuth, 21. september 2017 kl. 13.18

Slettet af administrator 8. februar 2018 kl. 21.06.

1 af 10 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ayoe B. P., 21. september 2017 kl. 14.44

Hej Peter

Det er en Spaghetti-plante, også kaldet Sanseveria Cylindrica.
Jeg kunne huske, at jeg havde set den før, men kunne ikke huske navnet, så søgte og fandt den her: ;)
www.oxygreen.dk/18/planter/kaktus-og-sukkulenter/?catID=2&subcatID=9&prodID=334

2 af 10 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Høst, 21. september 2017 kl. 22.26

Det her er en såkaldt trojansk hest reklame som man stadig ser oftere i diverse medier, udspekuleret ja .

3 af 10 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ayoe B. P., 22. september 2017 kl. 0.47

Det havde jeg godt nok en fornemmelse af, pga. hans http-link

Men lod tvivlen komme ham/hende til gode. Trist, at sådan nogle ågerfirmaer er så langt under lavmålet for virksomheds-etik og markedsføring. :(

4 af 10 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lone Brems, 22. september 2017 kl. 16.05

Hej Svend Høst og Ayoe B.P.

I kan meget enkelt gøre Forum's redaktør opmærksom på Jeres vurdering ved at klikke på bjælken over indlægget på rubrikken Rapportér og så sende en kort kommentar....

Fanny Møller plejer at reagere hurtigt - men har selvfølgelig andre gøremål i livet end at afvente hvad der dukker op i hendes "indbakke" !

Hvis debatten fortsætter som om det var en seriøst indlæg har den, som oprettede tråden jo opnået eksponering, uden at der er kommet noget konstruktivt ud af det for Forum's andre brugere...

Venlig hilsen fra
Lone

5 af 10 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Høst, 22. september 2017 kl. 22.31

Hej Lone .......der er blevet rapporteret for 2 dage siden så er det op til Fannys vurdering om hvad der op eller ned her.

6 af 10 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ayoe B. P., 24. september 2017 kl. 15.59

Ja, Fanny plejer at reagere ok hurtig, når jeg har rapporteret uheldige indlæg. Men måske er hun på forlænget weekend i sommerhuset denne gang (eller blot travlt med noget andet). ;)

7 af 10 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Fie Kalle, 15. oktober 2017 kl. 23.05

Ja, der er så mange, der prøver at snige reklame ind <a href="https://trygt.dk/">i</a> diverse fora, men jeg har aldrig set det med lån før. Det er godt, at folk er vågne, så de straks kan blive slettet.

Jeg har i øvrigt selv haft Sanseveria Cylindrica planten på mit kontor, men det er mange år siden :-)

8 af 10 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Per Andersen, 14. januar 2018 kl. 13.07

Slettet af administrator 14. januar 2018 kl. 21.43.

9 af 10 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Vibeke Dyrst, 14. januar 2018 kl. 15.36

Rapporteret til Admin

10 af 10 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Høst, 14. januar 2018 kl. 22.42

Hvorfor bliver indlæg #1 ikke slettet , det er jo af samme skuffe som indlæg 8..........

Nyt svar til emnet »Hvad er det her?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Hvad er det her?

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider