Skrevet af: Ingeborg Hansen, 10. maj 2018 kl. 8.26
Jeg køber nogle billige spartler til mange former for lugning. En spartel er tilpas skarp til at komme ind under ukrudtet. Og især langs stenkanter kan jeg komme tæt ind til kanten og også vippe jorden rundt. Iøvrigt kan jeg samtidig anbefale en sammenklappelig "knæstol", som kan købes i de fleste have-og byggecentre. Herudover kan jeg til fjernelse af ukrudt anbefale en cirkelhakke til større arealer.
Ingeborg
Skrevet af: Anne-Grethe Hansen, 10. maj 2018 kl. 16.32
Hej Ingeborg.
Kan du lægge et billede ind af din "knæstol" ?
Jeg har en Oneleg, men jeg får ondt i ryggen af at bruge den. Efter min mening er den for høj. Hvis den var lidt lavere kunne man støtte med det ene knæ på jorden, hvilket efter min mening ville belaste ryggen mindre.
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 11. maj 2018 kl. 0.10
Hej, lige kort.Det er en skammel som ikke længere kan købes i Tantes Have,men Isabellas Have har billeder af en tilsvarende.
Ingeborg
Skrevet af: Anne-Grethe Hansen, 11. maj 2018 kl. 21.32
Tak for billede Ingeborg. Jeg tror, jeg vil prøve at lave min egen udgave af Oneleg, en dag jeg får tid :)
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.