Forum

Søgefunktion virker ikke?

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Anne-Grethe Hansen, 26. maj 2018 kl. 11.46

Jeg har flere gange, i går og i dag, forsøgt at benytte søgefunktionen, men får, de fleste gange, en error side. Et par gange er den gået igennem, men når jeg trykker videre på det emne, jeg vil læse om, går den igen på error.
Er der andre, der også oplever problemet, eller er det kun mig ?

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: James F., 26. maj 2018 kl. 13.00

Det er rigtigt nok ... funktionen er også i U-du her.

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne-Grethe Hansen, 26. maj 2018 kl. 13.10

Ok, tak for det. Jeg sender lige en besked til redaktionen :)

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jakob B., 26. maj 2018 kl. 13.57

Søgefunktionen kan være en hård belastning.
Hvis man ønsker at spare siden for penge og undgå at gøre serveren langsom, så kan jeg foreslå, at man i en snæver vending i stedet prøver google.

Hvis man begynder søgestrengen med "havenyt.dk:" og derefter uden mellemrum skriver, hvad man vil finde, så søger google kun på dette domæne.

Eks.:

"havenyt.dk:Jeg kan slet ikke se logikken i at dyrke hverken kartofler eller andre grøntsager på den måde"

I får linket også, selvom jeg ikke ved, om det virker:
www.google.com.au/search?ei=q0kJW_-OKOiL6ATF8ZjQAg&q=havenyt.dk%3AJeg+kan+slet+ikke+se+logikken+i+at+dyrke+hverken+kartofler+eller+andre+gr%C3%B8ntsager+p%C3%A5+den+m%C3%A5de&oq=havenyt.dk%3AJeg+kan+slet+ikke+se+logikken+i+at+dyrke+hverken+kartofler+eller+andre+gr%C3%B8ntsager+p%C3%A5+den+m%C3%A5de&gs_l=psy-ab.3...0.0.0.416339.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1..64.psy-ab..0.0.0....0.KOITUmClZqw

Nyt svar til emnet »Søgefunktion virker ikke?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Søgefunktion virker ikke?

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider