Forum

Morgenstund har flere oplevelser

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Anonym bruger, 12. juli 2018 kl. 21.46

Jeg går sjældent i seng før midnat og sover også til omkring 8-9 stykker. I disse dage har jeg travlt med at forberede en stor fødselsdag for mit voksne barnebarn ude på terassen og det kræver en del planlægning, for hvem vil sidde i bagende sol?
Så jeg var tidligt ude af fjerene og ved morgenkaffen på terassen havde jeg frit udsyn til fuglebadene. Her var gærdesmutter, fuglekonge, dompap og solsort i færd med at drikke og bade. Normalt ser jeg slet ikke så mange forskellige fugle, så jeg må tidligere i seng og tidligere op, for at se fuglerigdommen på vores matrikel.
Ingeborg
Ps. Jeg fandt 2 helt nye 180 cm brede persienner på en hylde i
garagen, så de bliver midlertidigt hængt op, dog med vægt til at holde dem nede. De kan give lidt læ for sol og vind udover de 3 store parasoller.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: A.M. Lønbæk Planteskole, 12. juli 2018 kl. 22.03

Ja, det giver helt andre oplevelser at komme tidligt i haven. Her går vi tidligt i seng, da vi er totalt udmattede efter dagens mange gøremål.
Vi er ved at forberede 139 års fødselsdags-havefest for naboer og familier og venner. Så slagteren kommer med helstegt gris på lørdag, så der skal lige planlægges lidt i forhold til solen og evt.vind for 30 gæster. Det viser sig, at 12 af dem har telt med, så det bliver vist sjovt.
Held og lykke.
Anne Marie

Nyt svar til emnet »Morgenstund har flere oplevelser«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Morgenstund har flere oplevelser

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider