Skrevet af: Willy N, 16. august 2018 kl. 10.41
Ved ikke lige, om "fri debat" også kan anvendes som brugt salgsmarked. Men prøver.
Jeg nedlægger køkkenhaven og skal af med 14 højbede som vist.
Rammerne er 90x180 cm og 50 cm. høje.
De er lavet af egetræ.
Rammerne er skruet sammen. Men det er ikke tilrådeligt at skille dem ad. Derfor skal de transporteres samlet.
Rammerne leveres efter aftale!
Eksisterende afgrøder skal høstes så de er til levering/betaling dec/jan.
Pris pr. ramme: 500,-kr
Skrevet af: Tine Horsum, 16. august 2018 kl. 19.03
Braser de sammen, hvis de skrues fra hinanden? Altså så træet flækker?
Er de behandlet med noget?
Er der noget indenfor i rammerne, der skærmer rammebrædderne? Eller de angrebne af fugt/råd?
Hvad er skuerne lavet af?
Hvor gamle er de?
Jeg vil gerne bytte med 8 kantede betonfliser/og firkantede (pyramideformede) beregnet til højbede, der er også overkanter og hjørner.
Det er bytte eller saml selv op. (Både trillebør og sækkevogn med udfald haves!)
Held og lykke med det!
Skrevet af: Willy N, 16. august 2018 kl. 19.38
@Tine
- Næ. De braser ikke sammen.
- Rammerne er behandlet med jernvitriol. Denne behandling tager kun sigte på farven og har ingen holdbarhedsvirkning på egetræ.
- Rammen er rå. Der er ingen afdækning mellem jord og brædder. Derfor er der naturligt skimmel (så længe de er fugtige).
- Der er anvendt rustfrie skruer såvel som alm. galvaniserede.
Men for begge typer gælder, at de antagelig knækker hvis de skrues ud.
Rammerne er mellem 2 og 5 år.
Rammerne er til salg. Det har ingen interesse at bytte.
Skrevet af: Ayoe B. P., 17. august 2018 kl. 9.22
@Willy
Det kunne være ret godt at vide sådan ca. hvor i landet disse rammer befinder sig og om prisen kan forhandles ned, hvis man selv henter dem? ;)
Skrevet af: Willy N, 17. august 2018 kl. 14.01
@Ayoe
:) Selvfølgelig.
De er i Nordsjælland.
Pt. kan prisen ikke forhandles. De er lige sat til salg og der er en rimelig interesse. Men jeg foretrækker de sælges samlet.
Skrevet af: Iyan Steff, 17. august 2018 kl. 16.21
Slettet af administrator 20. august 2018 kl. 8.23.
Skrevet af: James F., 17. august 2018 kl. 20.35
Ovenstående ér rapporteret.
Vh James
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.