Forum

Hvorfor bliver min adgangskode ændret?

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Lars Holt, 2. november 2018 kl. 8.48

3 eller 4 gange med få ugers mellemrum har jeg oplevet, at min adgangskode ikke længerede virkede.
Jeg har så måttet få den nulstillet.
Hvad skyldes det?

1 af 13 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anonym bruger, 2. november 2018 kl. 9.23

Hej Lars
Jeg har også oplevet problemer med at logge mig på de seneste uger.
Ingeborg

2 af 13 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Høst, 2. november 2018 kl. 9.54

Så er det ikke kun mig der oplever problemer med at logge ind , jeg kan ikke logge ind på den normale måde men må op i rubrikken til venstre lige under forum og logge ind der og så gå ned og logge ind igen som man plejer , så er man inde , og så tilbage til rubrikken igen og trykke på "nyeste emner og indlæg" , det er noget klods hans agtigt .............

3 af 13 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lone Brems, 2. november 2018 kl. 9.57

Hej alle tre

For at redaktøren hurtigst muligt bliver opmærksom på Jeres
log-in besværligheder og i samarbejde med IT-ansvarlig kan rette fejlen har jeg rapporteret alle tre indlæg.

Venlig hilsen
Lone

4 af 13 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Vibeke Dyrst, 2. november 2018 kl. 11.00

Det er min observation, at login virker fint. Undtagen, hvis jeg prøver at logge ind direkte i forum for at besvare et indlæg.

5 af 13 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne-Grethe Hansen, 2. november 2018 kl. 12.48

Jeg kan heller ikke logge ind normalt, men skal kringlede omveje for at svare indlæg.

6 af 13 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anonym bruger, 2. november 2018 kl. 16.41

Jeg må også logge ind ligesom Svend Høst. Troede det var fordi jeg har brugt Avast Premium Clean up. Det sidste skriver jeg her fordi det kan være at andre har brugt Clean up.
Ingeborg

7 af 13 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: James F., 2. november 2018 kl. 17.46

Heidi fik et vink med en vognstang fra mig allerede 20. okt. - men vi troede, at det vist var mine evner eller min PC der drillede, - så det er fint lige at høre, at det måske ikke KUN er mine begrænsede evner der svigter! ;)
Og tak for tippet om at logge ind øverst til venstre, dét virker.! :D

8 af 13 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lars Holt, 2. november 2018 kl. 18.06

Jeg logger ikke ud, når jeg forlader forum. Og sådan har jeg gjort i alle årene.
Normalt skal jeg bare klikke på boksen i bunden under et svar.
Jeg har ikke været opmærksom på muligheden øverst til venstre (jeg regner jo med, at jeg er logget ind, når jeg er der.)

9 af 13 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tom Andersen, 2. november 2018 kl. 18.22

Sikkerheden for domænet er blevet opgraderet til https://
Det er nok det der lige skal justeres på de enkelte formularer.

10 af 13 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anonym bruger, 2. november 2018 kl. 19.07

@Tom Andersen
Hvilke formularer taler du om? Er det noget vi hver især skal gøre eller er det Havenyts IT afdeling?
Ingeborg

11 af 13 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lars Holt, 2. november 2018 kl. 21.58

Tom
Det giver god mening, men vi bør have besked, hvis der er noget nyt, vi skal forholde os til, så vi ikke hver især kan bruges som hul i sikkerheden.
Jeg nævnte ikke, at jeg de første gange indsatte mit gamle password som det nyt. Og det gik fint i en periode. Men senest ændrede jeg det i håb om at få fred. (og det har virket snart en uge)
Hvis der er nye regler for password, bør vi kende reglerne.

12 af 13 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Freya Grossmann, 3. november 2018 kl. 21.27

Jeg oplever det ligecsom dig Lars.

13 af 13 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Heidi Kirk Nissen, 5. november 2018 kl. 11.20

Kære alle,

Vi er kede af, at I oplever problemer med at logge ind. Vores it-mand har været på sagen, og det skulle virke nu.

Oplever I en anden gang log ind-problemer, så send meget gerne en detaljeret beskrivelse - url´en på siden, hvad I klikker på, eventuelle fejlmeddelelser osv. - til havenyt@praktiskoekologi.dk.

Så sender jeg det videre til vores it-ekspert, som vil løse problemet.

Venlige hilsner
Heidi
Readktør af Havenyt.dk

Nyt svar til emnet »Hvorfor bliver min adgangskode ændret?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Hvorfor bliver min adgangskode ændret?

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider