Forum

Regnvandsanlæg i haven

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Martin Nielsen, 3. november 2018 kl. 14.17

Hej
Jeg går og overvejer at få installeret et regnvandsanlæg i min have, for at (forhåbentligt) kunne spare nogle penge på længere sigt :-) Jeg har dog læst inde på Bolius at der skal professionel hjælp til at installere det - og prisen er ret høj for at få det lavet.

Har i nogle erfaringer med et regnvandsanlæg? Jeg har på nuværende tidspunkt en regnvandstønde, som jo fungerer fint til at vande blomster osv. - men vil gerne have lidt flere muligheder til at genbruge vandet til toiletskyl og maskinvask blandt andet..

Redigeret af administrator 5. november 2018 kl. 11.02. Link til specifik hjemmeside er fjernet af redaktionen.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lars Holt, 3. november 2018 kl. 15.01

Vi bruger palletanke (pt. 5 stk.) samt regntønder, og har regntøndepumper til at flytte vandet med. Det bliver kun brugt udendørs.
Vi har ikke vand nok til toilet eller vaskemaskine. Det dyre ligger i at kombinere regnvand og drikkevand.

Nyt svar til emnet »Regnvandsanlæg i haven«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Regnvandsanlæg i haven

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider