Skrevet af: Ingeborg Hansen, 25. maj 2019 kl. 9.29
Vi hører til dem, der har deres redskaber, plæne- og hækklipper så længe, at de for længst er overhalet af mere effektive og handy redskaber. Det gælder også andre redskaber. Vi skal have det nemmere for fremtiden og vil ikke begrænses af 35-50 m lange elkabler. Ofte har vi bare ikke lyst til at klare en opgave på grund af ledningstrækkeriet. Derfor besluttede vi os til batteridrift, da sønnen ville låne diverse redskaber til brug i sommerhuset. Det måtte han gerne og vi skiftede selv til akku redskaber.
Det har jeg/vi ikke fortrudt. Især fordi vi har
købt redskaber af god kvalitet, hvor batterierne passer til de forskellige redskaber, så man altid har et eller flere batterier i reserve. Når du alligevel står for at skifte, kan jeg varmt anbefale redskaber med batteri. Især er jeg glad for en lille buskklipper med en klinge på ca. 25 cm og en udskiftelig saks. (18 v). Den er fin til formklipning af buksbom. Græstrimmer, stor hæksaks og slagboremaskinen er med 36 V.
Ingeborg
Skrevet af: Anonym bruger, 25. maj 2019 kl. 9.59
Slettet af administrator 28. juni 2022 kl. 12.29.
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 25. maj 2019 kl. 10.04
Ja, så er man jo lige vidt, når man alligevel skal slæbe vandslangen med rundt. Det kræver vist en ordentlig tank, vis man skal slæbe rundt med vandet.
Ingeborg
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.