Forum

Vejen er 25 cm over min flisegang

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Tine Horsum, 21. august 2019 kl. 18.09

Jeg udgravede mine fliser, som har været godt overvoksede i 20 år- jeg synes det er så kedeligt at feje og luge.

Men nu viser det sig, (sjovt nok, vi fik et tilbud på en 12000 kr, at fordele på 4 naboer, så den private del af vejen kunne høvles af og belægges med knust asfalt, der kunne tromles og nivelleres. Men det ville de ikke, de to af dem. Min genbo og nabo (th) mener ikke, det PRIVATE- gælder dem.) At vejen er 20 cm meter højere, så da jeg frigavede min flisegang på den anden side, så har jeg et BUMP!

Hvad filen gør man så ved det?! Min ryg gik totalt død i det i bump kun på knallerten. AAAV for filan da AAAV! (Jeg har slidgigt i lænderyggen).

Skal jeg grave ud i vejen og lægge faskiner (så vandet render den rette vej) - Eller bare lade min flisegang gro til- igen?

Vejen er vokset- fordi den lappes. Jeg har selv lappet på den- for huller er nederen, og bliver større over tid.
Naboen lapper. Jeg lapper- jeg har endda hældt grus på i snevejr, da min ryg ikke kan tåle den der interessante spjætballet, man går på glatte veje. De kørte jo selv kun bil.

Mvh
Tine

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lars Holt, 21. august 2019 kl. 21.20

Hvad er dit problem?
Løber der vand ind på din ejendom?

Hvis det kun er et problem med at din flisegang endnu ikke er hævet til den nye vejs niveau, så skal du da slappe af og glæde dig.
Den flise gang kan du altid hæve, når det passer ind i dit program.

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Freya Grossmann, 23. august 2019 kl. 13.03

Du kunne lave en lille bakke, så knallerten ikke bumper. Eller hvorfor ikke fjerne fliserne helt og fylde op med jord/sand?

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 23. august 2019 kl. 13.14

Billeder hjælper! Hvor lang en strækning? I det hele taget forstår jeg ikke problemet. Har du har fliser mod en offentlig/privat vej?
Ingeborg

4 af 4 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Anonym bruger, 23. august 2019 kl. 14.09

Slettet af administrator 28. juni 2022 kl. 12.29.

Nyt svar til emnet »Vejen er 25 cm over min flisegang«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Vejen er 25 cm over min flisegang

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider