Forum

En glad postkasse – ide til os andre?

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 6. november 2019 kl. 9.18

Postbudet må da blive “glad i låget” når han ekspederer posten til denne brevkasse, set på en stille vej i et økologisk sommerhusområde syd for Kalundborg. Jeg har photoshoppet efternavnet væk, fordi det var ligeså specielt som postkassen.

Jeg tænker på om man skulle signalere økologisk have med en større mærkat på vore brevkasser. Vi har jo ikke samme kreative evner allesammen.

Hvis mit indlæg falder udenfor rammen i dette forum, så nyd billedet på en gråvejrsdag.
Ingeborg

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tine Horsum, 10. november 2019 kl. 1.36

Tjah!
Vi investerede i en kæmpestor sort post/brev/pakke-kasse, der i dyre domme blev opsat i skel. jævnfør Post Dk's regler.
Det forhindredrede så ikke PostDK/ og nu Post Nord i, ikke at aflevere pakker, med besked om- at vi ikke var hjemme. Selvom vi var/er.

Jeg synes vi har en ret dyr og stor kasse i skel, der ikke pynter, og den bliver oversprøjtet af mudder og vand- jævnligt. Så den skal vaskes. Det er jeg så rimeligt træt af!

DER er navn og adresse (indkøbt i ret dyre domme bogstaver, at indkøbe og klæbe på selv) nmen vi får stadig forkert post.

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 10. november 2019 kl. 7.53

Mit indlæg skulle ses som et glad og farverigt indslag i forbindelse med en ellers banal postkasse og ikke animere til brok over postkasser og postlevering.
Ingeborg

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Morten Terkildsen, 10. november 2019 kl. 20.37

Fed postkasse Ingeborg! Den idé må gerne vinde frem :)

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mogens; E., 10. november 2019 kl. 21.13

Gør din postkasse nytårs klar.

Lad den stå åben.

Nyt svar til emnet »En glad postkasse – ide til os andre?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > En glad postkasse – ide til os andre?

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider