Forum

Karse

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Marie, 1. juni 2005 kl. 22.02

Jeg har sået en masse forskellige frø og her i blandt karse. Jeg gjorde det samme med karsen som med de andre frø såede den under 1cm jord. Der karsen begyndte at spire lettede den 1cm jord sig. Hvorfor spire karsen ikke i gennem jordet som alle andre frø? Nogen som har noget litteratur om det?

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anders Larsen, 23. juni 2005 kl. 19.49

Hej Marie
Du skal bare så din karse i vat, så sprutter den af velværer

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Signe, 27. februar 2009 kl. 12.03

Hvorfor vat? Hvor får karsen næring fra?

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 28. februar 2009 kl. 3.04

Det har vi da vist allerede diskuteret andetsteds!

Mvh Eivin (^_^)

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 2. marts 2009 kl. 21.00

Eivin Knudsen.

Når nu Signe gerne vil have svar på noget hun er i tvivl om og interesserer sig for, og sikkert også glæder sig selv til at blive klogere på, hvorfor blander du dig så? Som sædvanlig altid i debatterne med at vi andre ikke, hverken læser eller aner noget som helst om, og du er fuldstændig vidende om, og på så sikker grund at du kan nedgradere os andre som småidioter, som du altid gør det. Måske vi, efter bedst evner, gerne vil hjælpe Signe, med dét vi tidligere har tilegnet os, måske heri debatten tidligere. Når du nu er så bedre vidende og klog, kunne du lige så godt havde afsluttet dine syrlige bemærkninger med det Signe virkeligt beder om, for du ved det jo godt. Fortæl dog Signe det. Godt du ikke var min livsmedhjælper. håp

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 2. marts 2009 kl. 21.00

Eivin Knudsen.

Når nu Signe gerne vil have svar på noget hun er i tvivl om og interesserer sig for, og sikkert også glæder sig selv til at blive klogere på, hvorfor blander du dig så? Som sædvanlig altid i debatterne med at vi andre ikke, hverken læser eller aner noget som helst om, og du er fuldstændig vidende om, og på så sikker grund at du kan nedgradere os andre som småidioter, som du altid gør det. Måske vi, efter bedst evner, gerne vil hjælpe Signe, med dét vi tidligere har tilegnet os, måske heri debatten tidligere. Når du nu er så bedre vidende og klog, kunne du lige så godt havde afsluttet dine syrlige bemærkninger med det Signe virkeligt beder om, for du ved det jo godt. Fortæl dog Signe det. Godt du ikke var min livsmedhjælper. håp

Nyt svar til emnet »Karse«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Karse

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider