Forum

Smart…

  Skriv nyt svar

Skrevet af: Anonym bruger, 26. april 2020 kl. 23.02

Slettet af administrator 28. juni 2022 kl. 12.29.

1 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 26. april 2020 kl. 23.55

Jeg købte en som minder om den for nogle år tilbage og den var mere smart end praktisk, da den ikke kunne skære ordentlig. Den sikkert god til pil eller vinplanter, men til æbler var den ikke god.

Jeg så at der var en på Facebook, som sår og poder en masse sjove og sjældne planter og han havde den også og det så ud som om at den virkede for ham. Han havde købt den via ebay til kr 60,. Den er oprindeligt kinesisk...

2 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 27. april 2020 kl. 0.05

Den jeg købte for nogle år tilbage mener jeg kom fra USA og var udbredt. I dag er der ikke mange, der sælger dem mere.

Men her er den :

www.pinterest.dk/pin/636203884835019651/

3 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lone Brems, 27. april 2020 kl. 6.42

Indlæggene er rapporteret som reklame.

Venlig hilsen
Lone

4 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gert Er Glad For Haven, Også For Ukrudt., 27. april 2020 kl. 8.33

Kære Lone Politimand, hvad med alle de mange indlæg der indirekte reklamerer for bl.a. forskellige drivhusfabrikater ?
Hvordan skal vi kunne debattere, og ikke mindst dele erfaringer, når især Haveforum er blevet så helt hysterisk med at censurere ?
Fordi nogen deler en oplysning om et eller andet produkt, så betyder det jo ikke, at Haveforum nu har mistet en stor reklameindtægt.

5 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lone Brems, 27. april 2020 kl. 8.56

Hej Gert

"Politimand" - den betegnelse er jeg på ingen måde kvalificeret til at blive betegnet som - men jeg ka' da læse grundreglerne for at være deltager i Forum...

Venlig hilsen
Lone

6 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kim Petersen, 27. april 2020 kl. 11.38

Smart ???

Jo, selvfølgelig hvis man vil have et styk legetøj til haven.

Men hvorfor dog gøre tingene mere besværlige end de er i forvejen :-) .

7 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lars Holt, 27. april 2020 kl. 16.08

Det er en tang, der laver den slags snit, der bruges til at pode vinplanter med. Snitfladerne er nemme at samle, og skrider ikke så let fra hinanden.

Nyt svar til emnet »Smart…«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Smart…

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider