Skrevet af: Svend Høst, 2. maj 2020 kl. 11.04
Så er af med kluddene , lørdag er det international arbejd nøgen i haven-dag
Første lørdag i maj er “World Naked Gardening Day” - dagen hvor haventusiaster over hele verden opfordres til at lave havearbejdet nøgen! det bliver en kølig fornøjelse , husk solcremen ..............
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 2. maj 2020 kl. 11.08
En rigtig god dag til at beskære store rosenbuske...... av min r..
Ingeborg, som springer over - altså det med nøgenheden. Har for mange hængepartier :-)
Skrevet af: Lars Holt, 2. maj 2020 kl. 13.22
Sikke noget sludder, Svend!
Skrevet af: Lars Holt, 2. maj 2020 kl. 13.23
PS i gamle dage hed det majmånedskat (majmonskat).
Skrevet af: Svend Høst, 2. maj 2020 kl. 14.15
Lars ....det er ikke noget jeg har fundet på , jeg syntes bare at det var sjovt at læse om , så jeg ville bare give nyheden videre , med et glimt i øjet .
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 2. maj 2020 kl. 14.17
Da vi p.t. ikke har andet sjov end det vi selv laver, vil jeg dog lige gøre opmærksom på at det ikke er MIG, men min have der har mange hængepartier :-) .
Ingeborg
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 2. maj 2020 kl. 14.20
Her er et link til fotos fra 2019
mrplantgeek.com/2019/05/04/the-best-of-the-womens-world-naked-gardening-day-2019-photos/
Men nu må jeg altså ud i haven, mens det er tørt.
Ingeborg
Skrevet af: Søren Duun, 2. maj 2020 kl. 19.31
Jeg har aldrig arbejdet nøgen i haven... Kun r... ud af bukser engang imellem....
Skrevet af: Anonym bruger, 2. maj 2020 kl. 19.40
Slettet af administrator 28. juni 2022 kl. 12.29.
Skrevet af: Tine Horsum, 2. maj 2020 kl. 22.51
Det hedder i min familie "majkat"- og svarer til "aprilsnar". At man narrer nogen, og hvis de tror på det- er de Majkat!
Det eneste, jeg vil kunne lave i det bare skind i dag, var at vande krukkeplanter, og det er unødvendigt, så meget, det har regnet.
Desuden vil jeg ikke udsætte mine naboers unge mennesker for mine hængepartier, som jeg har modsat Ingeborg.
Hvad kan man lave i haven, i kun det bare skind?! Plukke blomster?
Jeg foretrækker handsker, fodtøj og arbejdstøj- ellers vil jeg slå ud med allergi (nældefeber)- eller behøve et besøg på skadesstuen (overkørte tæer/ afhuggede fingerspidser).
Man kan da ikke foretage sig meget nøgen i haven? Og at vade i snegle med bare tæer- er afsindigt ulækkert. Slimen skal skures af.
Mvh
Tine
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.