Forum

Kantsten søges/købes

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Michael Hjort, 14. maj 2021 kl. 12.08

Hej folkens, jeg håber at I måske kan hjælpe mig 🤞

Jeg søger nogle sten med dette udseende til indkørslen. Jeg har set dem flere steder i vipperød og holbæk området, men det er ikke lykkedes mig at finde dem i byggecentre eller andre steder.

1) har du måske nogle stykker i overskud som du skal af med? Jeg betaler gerne for dem.

2) ved du måske hvad typen præcis hedder i stedet for bare "kantsten"? Det i sig selv ville også være en kæmpe hjælp i jagten 😅

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 14. maj 2021 kl. 19.18

Hej Michael.

De er nok svære at opdrive og især hvis dit hus har nogle år på bagen... Jeg stod med samme problem for år tilbage, da jeg ville udvide min terrasse, men jeg gjorte det smarte at jeg skrev og sendte et billede til de forskellige beton fabrikker, der også producere sten. Bl. a SF. Jeg kan ikke huske navnene på dem, men sendte dem en standart mail. Her var der en som kunne fortælle mig navnet på mine gamle sten, at de var moderne i 70erne, men at produktionen stoppede for 20 år siden. Han mente at jeg skulle se efter i den blå avis, hvis jeg skulle være heldig at finde dem. Det samme vil jeg også råde dig til at gøre.... Held og lykke med jagten..

Nyt svar til emnet »Kantsten søges/købes«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Kantsten søges/købes

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider