Forum

Sprog og holdning på Havenyt.dk

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 13. september 2005 kl. 10.13

Kære alle debattører på Havenyt.dk

Det glæder os oprigtigt, at vores forum bruges i stadig stigende grad. Formålet med forum er,at haveejere kan inspirere hinanden og give gode råd om havens planter og dyrkning. Derfor skal haveglæde, hjælpsomhed og nyttig og god information være i fokus.

Dette har stort set været tilfældet i de tre et halvt år, hvor Havenyt.dk har været et gratis tilbud til danske haveejere, men i de seneste måneder er der desværre kommet en skarp tone og en del indlæg, hvor det snarere drejer sig om at "jorde" de andre debattører end at komme med gode forslag til at løse problemer. Og der kommer alt for mange løse smarte bemærkninger, som ikke tjener noget formål.

Jeg håber at denne henstilling vil få genoprettet den gode og hjælpsomme tone her på Havenyt.dk. Jeg har på det sidste være t inde og fjerne et par enkelte indlæg, men det håber jeg hermed, at jeg ikke skal bruge min tid på fremover, da det betyder,at jeg får mindre tid til at sørge for nye artikler.

Med venlig hilsen
Karna Maj, redaktør

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Christian Johansen, 14. september 2005 kl. 15.26

Det rigtig rart at høre. Det ville da være kedeligt hvis Danmarks bedste have-site skulle blive ødelagt blot fordi enkelte ikke ved hvordan voksne mennesker bør tale til hinanden på nettet. En stor tak herfra!

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Petersen, 15. september 2005 kl. 1.19

Jeg vil gerne tilslutte mig Karna Maj og Christian Johansens indlæg om tonen på havebænken,som også jeg synes har udviklet sig i en uheldig retning. Det er en rigtig god side, hvor nybegyndere og mere erfarne kan være hinanden til gavn og glæde,hvis vi holder os til det saglige. Også en stor tak herfra.

Nyt svar til emnet »Sprog og holdning på Havenyt.dk«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Sprog og holdning på Havenyt.dk

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider