Forum

Forslag til bunddækkende »fodhose« til

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Jette, 10. maj 2006 kl. 23.04

Jeg har købt 2 flotte clematis " Nelly Moser ". Er der nogen, som har et godt forslag til en bunddækkende fodhose til dem. Det skal jo helst ikke være en plante, som tager al næringen fra clematisen. Jeg har egentlig købt efeu, men er nu kommet i tvivl. Andre gode råd m.h.t. plantning af clematis modtages med kyshånd.

Mvh. Jette

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Winnie, 11. maj 2006 kl. 11.27

Hej Jette

Jeg har brugt bunddækkeroser og lavendel til mine clematis. Jeg har set i denne uges reklame fra Bilka at man også kan få rosa og hvide lavendel som er vinterhårdføre.Det vidste jeg faktisk ikke at man kunne men det giver da vildt mange muligheder for at kombinere farver :-)
På www.clematisdanmark.dk kan man få alt at vide om clematis, som man har brug for -også hvordan du formere dem.

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Winnie, 11. maj 2006 kl. 11.32

Hej igen
Her er den rigtige adresse til clematis:

www.clematisdanmark.dk/default.asp

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jette, 11. maj 2006 kl. 11.59

Hej Winnie.

Tusind tak for rådet. Sjovt du siger det, men jeg har netop kikket i Bilka efter de rosa lavendler. De var dog udsolgt, men jeg prøver igen senere i denne uge.

Har studeret hjemmesiden – den er bare god, og kan anbefales...

:-) Jette

Nyt svar til emnet »Forslag til bunddækkende »fodhose« til«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Forslag til bunddækkende »fodhose« til

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider