Forum

Brudeslør

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Marie, 2. oktober 2006 kl. 19.52

Jeg har to forskellige arter af brudeslør. En lyserød, kort tæt og en hvid høj stængel.

sidstnævnte plantede jeg ud, i god tro om at den kunne overleve, da planteskolen forsikrede mig om at den sagtens kunne overleve. Men det gik dog ikke helt som forventet. Den visnede – og da jeg troede at alt håb var ude, valgte jeg dog alligevel at beholde de sørgelige rester. Jeg plantede den i en potte. De første månede troede jeg bestemt ikke den kunne overleve, men pludselig blomstrede den op og 6 nye skud brød frem. Lige nu spirre de lystigt. Samtidig med dette blev min førstnævnte også ramt. Den visnede hurtigere end sidstnævnte. Pudsigt nok overlevede den, men nu har jeg et problem – kan det virkelig lade sig gøre at halvdelen af planten er vissen og resten frodig og frisk...?

Det virker, på mig, lidt mystisk.

Kan nogen komme med en logisk forklaring på dette? og er der nogen der ved om der findes andre variationer af brudeslør?

Smil Marie.

Nyt svar til emnet »Brudeslør«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Brudeslør

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider