Forum

Oliventræ

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Hanne, 26. december 2006 kl. 11.41

Jeg har et oliventræ som har stået inde hele tiden. Har set under andre svar ang. delvis dødt oliventræ og mit ser dødt ud på den ene side efter at have tabt alle bladene og der er kommet lange ranker/skud på den anden side. Træet står i mit køkken ved vinduet (mest lyst). Det ser ret kedelig ud. De nye skud er også begyndt at se kedelig ud. Jeg har plantet træet i en større potte.

Kan jeg sætte det ud på min altan nu?

Der er jo ikke frost lige nu.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Julie, 5. april 2007 kl. 12.48

Hej Hanne,

kan se, at mit svar kommer noget sent – men til næste år: Lad blot træet stå ude på altanen hele vinteren igennem (med mindre, det bliver en meget hårdere vinter end den vi havde i år).

Forrige år tog jeg mit ind og satte det i vinduet ude på opgangen, hvor der er en del lys men samtidigt er nogenlunde stabilt køligt. Det gik udemærket, men må indrømme at det aldrig har stået flottere end det gør nu – efter en vinter ude på altanen... Derer masser af nye fine skud, samtidigt med at det er blevet meget flot og tæt!

Nyt svar til emnet »Oliventræ«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Oliventræ

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider