Forum

Firkantede solide plastik potter

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Julie Damskier, 11. juni 2003 kl. 12.46

Er der nogen der ved hvor kan man købe solide firkantede plastik potter i ca. 6 cm. størrelse.

1 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tina, 12. juni 2003 kl. 22.20

Til Julie Damskier.

Ved postordrefirmaet Isabella smith.com kan man købe sorte plastik potter på ca. 6 cm. størrelse.+ mange andre gode ting.! God fornøjelse!

Hilsen Tina Clausen

2 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jakob Bock, 12. juni 2003 kl. 23.43

Det skal dog siges, at potterne fra Isabella Smith er i noget *meget* tyndt plast. Så man skal være ret forsigtig når man rengør dem (hvilket man jo på et eller andet tidspunkt sikkert gør, når man genbruger potterne).

Det skal dog siges, at det er ganske få af mine der er gået i stykker, selvom det er nogle år siden vi købte dem.

3 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tina, 13. juni 2003 kl. 10.32

Hejsa!

Ja-jeg kan kun give dig ret-Jakob!

Til gengæld passer de til de små plastik drivhuse til vindueskarmen, som hun også sælger.Dem har jeg været glade for!

Sommerhilsen fra Tina.

4 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Marianne Jørgensen, 25. september 2006 kl. 14.15

Hejsa
jeg har siddet i timevis og prøvet at få fat på 2½l og 3 l. sorte plast potter til mine stauder, men forgæves. jeg har prøvet grønttorvet planteskoler o.s.v. men jeg har ikke fået fat i nogle endnu... jeg skal bruge en del... er der nogle herinde der kan hjælpe mig med hvor og hvordan vil jeg blive meget glad...

hilsen Marianne

5 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Alice E., 11. oktober 2006 kl. 12.06

Jeg hører dit nødråb og kan måske hjælpe:
for efterhånden mange år siden ville jeg også købe solide, firkantede planteskolepotter og kunne ikke finde dem her til lands.

I bunden af dem, jeg havde fra købte planter, stod der: Müller, Brensbach, og på den tyske ambassade fik jeg adressen og fik købt to størrelser hjem, som begge godt nok var større end dine ønskede 6 x 6, men det er måske kun et spørgsmål om at bestille.

m v h Alice

6 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Martin Haubro Jensen, 20. maj 2009 kl. 9.23

Jeg har fundet et sted hvor det er muligt at købe firkantet plastpotter, som der efterlyses. Desuden bliver de tilbudt til en yderst rimelig pris...

7 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 20. maj 2009 kl. 19.51

Haubro, du er lidt hemmeligt med dine adr.

Et sted man ikke kan købe, men hvor de tit træffes, er på genbrugspladserne, nogle steder må vi ikke fjerne dem, men de skal jo fjernes, så prøv. Gartnere o.l. skal jo af med dem og hvis vi andre nu lige ikke kan anskaffe dem. Der tit et rigtigt stort udvalg – som jeg ikke kan modstå dem. håp

8 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Martin Haubro Jensen, 21. maj 2009 kl. 0.08

Åh undskyld jeg glemte lige at få hjemmeside adressen skrevet på...

Potterne kan bestilles på følgende webshop

www.kpkram.dk

Ønsker man andre størrelse end dem som nævnes her, skal man blot kontakte sælgeren, så er jeg ganske sikker på at han gerne undersøge nærmere om det er muligt at skaffe og eventuelt en pris...

9 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Martin Haubro Jensen, 21. maj 2009 kl. 0.09

www.kpkram.dk

Ønsker man andre størrelse end dem som nævnes her, skal man blot kontakte sælgeren, så er jeg ganske sikker på at han gerne undersøge nærmere om det er muligt at skaffe og eventuelt en pris...

10 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Martin Haubro Jensen, 21. maj 2009 kl. 0.09

www.kpkram.dk

11 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Flashog, 19. juli 2009 kl. 21.10

12 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lise, 19. juli 2009 kl. 22.11

Hvad er størrelsen

–Lise

Nyt svar til emnet »Firkantede solide plastik potter«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Firkantede solide plastik potter

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider