Forum

Buskbum

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Winnie Granhøj Avlastenok, 21. juni 2003 kl. 14.48

Hej.

Jeg er en lykkelig ejer af en pæn stor buskbum. Nu kan jeg tænke mig at "formerer" den. Så jeg kan have nogle små stående rundt i haven.

HVORDAN FORMERER JEG EN BUSKBUM?

Venlig hilsen
Winnie Granhøj Avlastenok

1 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jakob Bock, 21. juni 2003 kl. 15.39

Det kan du læse om i denne artikel:

www.havenyt.dk/artikler/45.html

Venlig hilsen
Jakob Bock

2 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eva Lysholdt, 5. juni 2009 kl. 22.51

Hej
Jeg har 2 halvstore buskbom stående i krukker på terassen. De er nu blevet brune/gule og er nærmest visnet/tørret ud. Kan jeg have givet dem for meget eller for lidt vand? Skal de skæres til? Eller er de helt døde og skal kasseres?

Kh Eva

3 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eva Lysholdt, 5. juni 2009 kl. 22.51

Hej
Jeg har 2 halvstore buskbom stående i krukker på terassen. De er nu blevet brune/gule og er nærmest visnet/tørret ud. Kan jeg have givet dem for meget eller for lidt vand? Skal de skæres til? Eller er de helt døde og skal kasseres?

Kh Eva

4 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Betty, 9. juni 2009 kl. 16.30

Hej Eva. Jeg vil finde et hjørne, hvor de ikke generer, klippe dem til – passe og pleje dem med vand, og måske er du heldig de kommer igen. Jeg har gjort det med flere forskellige planter, som virkede døde, p.g.a vandmangel, og de fleste har overlevet.

5 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Betty, 9. juni 2009 kl. 16.30

Hej Eva. Jeg vil finde et hjørne, hvor de ikke generer, klippe dem til – passe og pleje dem med vand, og måske er du heldig de kommer igen. Jeg har gjort det med flere forskellige planter, som virkede døde, p.g.a vandmangel, og de fleste har overlevet.

6 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Carlo, 18. august 2009 kl. 22.28

Buksbom bliver tit gule i krukker når de får meget sol og for lidt vand, de kommer igen selv om du klipper den helt i bund.

Jeg har nok 500 buksbom i mange typer og de elsker skygge er der nogen der er int. i at købe nogle mail til carlow@mail.dk

Nyt svar til emnet »Buskbum«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Buskbum

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider