Forum

Rullerenser/ukrudtshaj

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Astrid, 21. februar 2008 kl. 10.07

Jeg overvejer at anskaffe er rullerenser, men synes at den er dyr, hvis den ikke er en virkelig hjælp.

Er der nogen der har erfaringer de vil dele med mig?

Er den en stor hjælp? Virker den ordentligt? Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på ved inrkøb?...

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lilium, 21. februar 2008 kl. 13.24

Hvis det er en hjulhakke du mener (hjul med 2 skuffejern nedenunder) og to lange håndtag som man så går bagved og skubber hjulhakken foran sig)
kan jeg stærkt anbefale den.

Jeg har en køkkenhave på 1000 m2 som jeg kan rydde for ukrudt på mindre end en halv time.

En forudsætning er, at man skal have lige rækker med ca. 70 cm afstand-det øger hastighed og effektivitet.

Man kan, når man lige har prøvet det et par gange, endvidere luge i selve rækken ved at svinge skæret fra hjulhakken ind og snuppe ukrudt der.

Når jeg er færdig ser køkkenhaven ud som om jeg har gået og revet pænt og brugt hele dagen på det!

Jeg har en gammeldags model, der er fremsillet i det tidl. DDR og den kan vist ikke købes mere.

Nyt svar til emnet »Rullerenser/ukrudtshaj«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Rullerenser/ukrudtshaj

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider