Forum

Elplæneklipper med ledning med eller uden rat

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Lilian Stubbe, 30. juli 2008 kl. 8.35

Min gamle mor overvejer at anskaffe en ny plæneklipper med ledning, deriblandt en Gardena rotorklipper med rat.

Jeg har kun set en brugerbemærkning om den- den gik på at den var lidt leddeløs. Er der nogen, der har erfaringer og kan sammenligne plæneklippere med ledning? På forhånd tak.

hilsen Lilian

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mads Simonsen, 29. august 2008 kl. 11.04

Hej Lillian

Jeg ved ikke om du har fået svar på dit spørgsmål, men hvis du er på jagt efter en plæneklipper, evt. med et professionelt tilsnit, kan jeg anbefale www.mascus.dk – kig under "Have & Park" der er der rigtig mange til salg – også havetraktorer m.m.

God jagt!

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lilian Stubbe, 6. september 2008 kl. 0.23

Hej
Tak for svaret. Mor søger en eventuel afløser for en Flymo, så græsslåmaskinen skal være let.

Det ideelle ville være, hvis man kunne få en let maskine med batteri,som samtidig var selvkørende. Det har vi ladet os forstå at det ikke kan lade sig gøre.

Derfor vil det næstbedste være en let elklipper med ledning. Disse er tilsyneladende heller ikke selvkørende- derfor skal maskinen være let.

Er der nogen, der kan hjælpe?

Tak.

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mogens; E., 6. september 2008 kl. 22.26

Til Lilian... find på Google : Robomow rotorklipper... det er måske en løsning for din mor. Den er ikke billig, men den ordner græsset af sig selv.

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Christian, 18. december 2008 kl. 1.25

Hej

jeg har god erfaring med www.industribasen.dk

gå ind under landbrug og find plæneklippere der er nye og brugte.

Mvh Christian kolding

Nyt svar til emnet »Elplæneklipper med ledning med eller uden rat«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Elplæneklipper med ledning med eller uden rat

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider