Skrevet af: Sara Nørgaard, 10. oktober 2008 kl. 13.55
Hejsa!
Jeg er journaliststuderende, og er ved at lave en opgave om naboers stridigheder omkring hækkens højde.
Jeg vil derfor høre om, der er nogle, der har eller har haft problemer med deres nabo, eller kender nogle, der har eller har haft. De skal selvfølgelig have lyst til at medvirke i opgaven.
Det det kræver er at jeg ringer og laver et telefoninterwiev der maks. vil tage 15 min.
OPgaven skal afleveres onsdag d. 15/10–08. Så der er ikke lang tid at løbe på.
Jeg håber der er nogle der vil hjælpe.
Venlig Hilsen Sara Nørgaard
I kan maile til mig på snorgaard@mail.djh.dk
Skrevet af: Søren S Duun, 12. oktober 2008 kl. 13.45
Hej Sara.
Vi har haft emnet oppe og vende for ca 14 dage siden. Hvis jeg skulle forslå dig noget så tag og kontakte Teknisk forvaltning i en større kommune og herigennem få et breder billede af problematikken. så kan det gøres anonym og du får også en ide om, hvordan at sagerne løses.
Skrevet af: Sara Nørgaard, 12. oktober 2008 kl. 15.30
Hej Søren!
Jeg har haft kontakt til hegnssynet og kommunen. De har begge givet mig rigtig mange gode oplysninger, om sagsgangen, typiske sager osv. men de må ikke udtale sig om enkelte sager.
Det jeg synes, jeg mangler for at gøre min historie rigtig god, er en nabo, der har oplevet det. Lidt om hvordan den opstod og hvordan det blev løst, og om forholdet til naboen nu. Bare en lille bitte konflikt. Hvis det ønskes, kan man få fuld anonymitet.
Håber på respons.
Mvh Sara
Skrevet af: Sara Nørgaard, 13. oktober 2008 kl. 15.35
Hejsa!
Jeg har nu fået en del henvendelser, og nok til at lave min opgave!
Jeg har endda fået så mange at jeg tror at det er noget jeg godt kunne finde på at grave noget mere i, og lave en større opgave en anden gang. Er blevet noget overrasket over så mange der egentlig har problemer.
Mvh sara
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.