Skrevet af: Sandra Nielsen, 30. december 2008 kl. 23.29
Jeg har et par flotte aloe vera planter som bare groer og groer. Jeg har tænkt på om man ikke selv kunne lave noget creme eller lignende med bladene/saften inden i. Nogen der har prøvet / erfaringer med lignende?
Skrevet af: Erik Laugesen, 31. december 2008 kl. 12.24
Hej Sandra.
Her kan du lave din egen egen cream medaloe vera...
www.urtegaarden.dk.
erik
Skrevet af: Søren S Duun, 31. december 2008 kl. 13.35
Hvis du laver cremer af dem, skal du nok tilsætte lidt konserverings middel, da du risikere at det hele vil rådne med tiden.
Men det siges at Aloe vera også er sundt for maven, så måske skulle du skrælle dem og så lave dig en smoothies...
Skrevet af: Mogens; E., 31. december 2008 kl. 19.21
Hej Søren, jeg mangler din adresse hvis du vil have tomatfrøene.
Aloe vera er forøvrigt yderst efektivt på mygstik. Jeg har en stor Aloe vera som jeg vil prøve at lave drikkelse af. Hvordan gøres det? Har søgt på Google uden resultat. Har nogen et godt råd.
Skrevet af: Erik Laugesen, 31. december 2008 kl. 19.55
Hej Mogens...
prøv denne her om aloe drik.
www.wiki answers.com...
erik
Skrevet af: Mogens; E., 31. december 2008 kl. 20.51
Hejsa Erik.
Så fandt jeg hvad jeg søgte. Tak for hjælpen. De skriver at det smager stygt, men med en god chokolade før og efter, glider det nok ned.
Skrevet af: Erik Laugesen, 1. januar 2009 kl. 11.37
Hej Mogens...
ja og skulle du komme ud i at det det bliren vane med alt den chokolade så må du jo yt til Lene Hansson...
erik
Skrevet af: Søren S Duun, 1. januar 2009 kl. 18.37
Hej Mogens
Min adresse er
S. Duun
Ottingvej 45
2730 Herlev
Skrevet af: Mogens; E., 1. januar 2009 kl. 19.28
Hej Erik. Hvem er hun. Ejer hun en chokoladefabrik og ser godt ud, og god til at grave have.
Skrevet af: Erik Laugesen, 1. januar 2009 kl. 20.00
Hej mogens...
det er dk egen slanke dronning...du blir hvad du spiser.
erik
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.