Skrevet af: Tomat Mesteren, 12. marts 2009 kl. 8.49
Nu skal i høre det var sådan, at da jeg kom ud til mit lille hus på landet var min tomat plante blevet meget stor, men der var kun en tomat på planten, sur numse tænkte jeg bare, men da jeg var på vej ind igen for hente noget vand var der nogen der råbte af mig, jeg gik helt i chok over det for hvem kunne råbe af mig helt ude på landet, jeg blev lidt skræmt da jeg vente mig om og så at det var tomaten der råbte af mig. Det der skete var at vi fik en lille snak omkring det hele hvordan tomaten var mod alle der vil æde ham især vegetarer virkelig ulækker i går? Men senere på aften da vi havde fået lidt og drikke spurgte tomaten ind til mig omkring hvordan det var at kunne gå og komme rundt omkring i verden, det var der jeg sagde til den lille gut at han kunne komme med mig, og der startede vores store eventyr Bøf Tomaten og Mig. Det hele er sandt, jeg sider i dag med min Bøf tomat og vil aldrig finde på at spise tomater igen for tomater har også følelser.
Mit spørgsmål er bare hvordan kan det lade sig gøre? seriøs jeg mener det!
Skrevet af: Anne Demant, 12. marts 2009 kl. 13.32
Jeg tror,- helt seriøst, at det er fordi der nogen gange er længere til Sverige end på cykel. Naturligvis er det da også sommetider koldere end om vinteren, men helt udelukke det vil jeg ikke.
Skrevet af: Mogens; E., 12. marts 2009 kl. 19.33
Ja, og nogle gange er vandet mere vådt. For ikke at glemme vejrudsigten, metrologerne griber det lige ud i vejret.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.