Forum

Frø af katost…

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Gitte Tjørnehøj, 7. august 2003 kl. 9.47

Jeg har lyst til at få fingerne i frø fra katost – almindelig og moskus – og andre...

Og prøve nogen af dem af i min have.

Er der nogen, som kunne hjælpe mig? (Jeg fremsender kuvert med porto på – f.eks?)

Eller hvordan plejer man at gøre det?

mvh
Gitte Tj. aalborg

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Clara Andersen, 8. august 2003 kl. 0.02

Søg "Lavatera" og klik på "Kan jeg overvintre en mamelukærmeblomst", så finder du mit tilbud til dig. – Iøvrigt er der på stien til min købmand en vild lyserød katost. Er du interesseret i, at jeg prøver at tage frø af den til dig?

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gitte Tjørnehøj, 8. august 2003 kl. 10.46

Ja tak

Meget gerne...

Hvordan gør vi med svarkuverter – du ønsker vel ikke din adresse på nettet?

mvh
Gitte

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Clara Andersen, 8. august 2003 kl. 22.22

Du kontakter Havenyt og beder om min E-mail adresse, de har mit indlæg som garanti for, at jeg godt vil i kontakt med dig. Så sender du mig en mail med din postadresse. Og jeg svarer med min postadresse og hvor meget, jeg regner med, at portoen bliver.

Jeg vil gerne have 3 frimærker a'4,25 for ulejligheden, som du vedlægger sammen med den porto, jeg skal bruge til forsendelsen.

Så sender jeg frøene, så snart jeg har samlet så mange, som jeg mener, må være tilstrækkeligt.

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 30. juli 2007 kl. 7.44

Kære TJ.

Frø af alle typer kan købes på eBay.com. Så der vil jeg foreslå at du prøver at søge. Rigtig god held og lykke i din jagt!

Mvh Eivin

Nyt svar til emnet »Frø af katost…«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Frø af katost…

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider