Forum

LÄGENHETSTRÄDGÅRD

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Lena Israelsson, 10. august 2003 kl. 19.01

Är det någon som har en vacker lägenhetsträdgård i KÖpenhamnstrakten eller har sett någon som har en sån. Med lägenhetsträdgård menar jag en trädgråd som hör till en lägenhet, alltså i ett flerfamiljshus. Det kan antingen vara en liten uteplats på bottenvåningen eller en samling små, små trädgrådar intill huset. jag har hört att danskar är bra på detta. Har du en sanslöst vacker balkong är jag också intresserad. Jag arbetar med en bok och vill samla bilder även i Danmark.

1 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Clara Andersen, 10. august 2003 kl. 21.33

Prøv at spørge på : andel@andelsbolig.dk. Det er en adresse for folk, der søger en andelsbolig. Jeg ved, at især mange andelsboliger gør noget ud af den smule jord, de har. Tror de er flinke og vil hjælpe.

2 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Clara Andersen, 12. august 2003 kl. 21.49

Mere præcist: Tjek www.andelsbolig.dk. Måske er det en bedre vej at komme i kontakt med andelsboliger.

3 af 7 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Anonym bruger, 31. juli 2023 kl. 16.25

Slettet af administrator 31. juli 2023 kl. 21.59.

4 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 31. juli 2023 kl. 16.58

Er rapporteret

5 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 3. august 2023 kl. 19.19

På Frederiksberg er der mange etageejendomme, som har en fin fælles grøn plads til hvile, køkkenurter, leg m.v. Til ejendommene på Sindshvilevej er der også et drivhus med nostalgiske møbler, bøger, borde og plads til at møde beboere. Iøvrigt har nogle af lejlighederne lige fået en altan. Mit barnebarn ejer en lejlighed der. Så vidt jeg husker er der 6-8 lejligheder og det sjove er at beboerne alle kender hinanden fra deres barndom i en lille by mange km fra Frederiksberg. Lejlighederne i dette hus sælges kun til en beboer man har kendt eller er gået i skole med.
Skriv en pb til mig, hvis du er interesseret. Tror det er så fint til en bog.

6 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Doris Møller, 3. august 2023 kl. 19.56

Bogen er nok skrevet og udgivet for længe siden, nu hvor det er 20 år siden, det første indlæg i denne tråd blev bragt ;-)

Tiden går!

7 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 3. august 2023 kl. 20.13

Ha, ha..... kiggede slet ikke på datoen. Alderen er ved at indhente mig!
Tak Doris, så behøver jeg ikke at varsko på Frederiksberg, hvor der er så hyggeligt.

Nyt svar til emnet »LÄGENHETSTRÄDGÅRD«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > LÄGENHETSTRÄDGÅRD

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider