Forum

Hvor finder jeg gode reoler og planteborde?

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: L. Bentsen, 12. september 2009 kl. 11.02

Hej med jer

I plejer altid at være leveringsdygtige i gode råd omkring pasning af haven. Jeg håber nu, at I også har nogle gode tips til netbutikker eller andre, der sælger rigtig gode planteborde og reoler, der kan bruges i drivhuset eller til havearbejdet generelt.

Jeg glæder mig til at høre jeres bud.

Hilsen Lola

blog.lolabentsen.dk

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Leif, 22. oktober 2009 kl. 17.34

Prøv at se www.planteborde.dk

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 22. oktober 2009 kl. 18.39

Hej Lola -

jeg har købt en galvaniseret reol i Silvan af dem, som kan bære 75 kg. pr. hylde til drivhuset.

Jeg bruger den i fuld højde, men den kan også bruges som arbejdsbord i 90 cm højde. Den er 40 cm dyb.

De har relativt tit tilbud på to af dem til omkring 500 kr. – jeg har givet 310 for min.

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gry, 22. oktober 2009 kl. 20.44

Hej Lola
Jeg har et gammelt bord (I gammel stil – fundet i genbrug til ingen penge) som jeg har malet hvidt. Under bordet står en gammel flettet brændekurv med lerpotter i.

Har også en lænestol i flet og altid et hjørne fri på bordet til en kop kaffe ;O)
Har købt hyldeknægte og fået manden til at lave nogle hylder af gamle gulvbrædder – de er dog ikke sat op endnu men på vej.

Havehilsner herfra Gry (der har haft drivhus siden April 2009)

Nyt svar til emnet »Hvor finder jeg gode reoler og planteborde?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Hvor finder jeg gode reoler og planteborde?

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider