Forum

Gode havetilbud

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 16. januar 2010 kl. 14.49

Jeg blev lige inspireret af et engelsk haveforum, hvor deltagerne gav hinanden gode tips om billige havetilbud rundt omkring i forretningerne.

Kunne vi ikke gøre det samme her?

Mvh
Anja

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mogens; E., 16. januar 2010 kl. 15.46

Hvis man har mere plads i haven, er det en rigtig god ide. Især Rema har tit mange gode tilbud på haveplanter.

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Henrik Andersen, 16. januar 2010 kl. 21.54

den er jeg med på og det kan både være sig planter til have som til drivhus . eller andet der kan bruges til de to ting

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 16. januar 2010 kl. 22.47

Ja - både planter og haveting af alverdens slags.

Ind i mellem har nogle af discountkæderne nogle rigtig brugbare ting til meget få kr., og så kan man jo lige fortælle om det her...

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Villy Mougaard, Blomstergården, 17. januar 2010 kl. 8.05

Jeg kan selv forfalde til at købe tilbudene fra lavprisbutikker, men det er min erfaring, at man helst skal være der samme dag, som planterne kommer hjem inden butikkerne når at få planterne tørret så meget, at rødderne har taget skade.

En anden ting. Denne sides økonomi er bl.a. bygget på annoncekroner, men hvis man ikke støtter annoncørerne, så er der en risisko for at de falder fra. Så samtidig med at i anbefaler REMA 1000 og hvad de hedder, så prøv at få dem til at støtte denne hjemmeside med en annonce.

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 8. marts 2010 kl. 7.43

Nyt svar til emnet »Gode havetilbud«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Gode havetilbud

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider