Skrevet af: Brian Jensen, 28. marts 2010 kl. 23.31
hvad er dette for en blomst jeg kan ikke finde ud af det selv
Skrevet af: J. H., 29. marts 2010 kl. 9.10
Flot "skudt"!
Min første tanke var en stedmoderblomst, der er superzoomet godt indt på.
Skrevet af: Søren S Duun, 29. marts 2010 kl. 12.52
Et gæt ville være at der er tale om en valmue, som er hvid og hvor solen skinner i gennem den . Sibiriske valmuer har ofte en meget fine og tynde kronblade .
Er alle blomsterne gennem- sigtige ? Er det en du har sået eller er den kommet af sig selv ? . Hvordan ser den ud forfra.?
Skrevet af: Brian Jensen, 29. marts 2010 kl. 20.28
det er et billede jeg har fundet og som er plante som jeg gerne ville have fingerne i
Skrevet af: J. H., 30. marts 2010 kl. 10.25
Smuk det er den! Hvor er billedet fra?
Skrevet af: Søren S Duun, 30. marts 2010 kl. 10.43
Jeg sidder og tænker på om den kunne være fra en blomsterblanding . Jeg havde sidste år en blanding, købt i Lidl og her var der blomster som jeg ikke havde set før .
Skrevet af: Brian Jensen, 30. marts 2010 kl. 18.46
jeg har fundet billedet på google et sted men kan ikke huske hvor
Skrevet af: Søren, 30. marts 2010 kl. 19.37
Det kunne være mange blomster set nedefra, måske er det en tropisk blomst der slet ikke kan gro i Danmark?
Jeg tror faktisk ikke at blomsten i sig selv er ret flot. Det er dugdråberne på kronbladene, og solens stråler der skinner igennem dem, der gør blomsten nærmest gennemsigtig og glinsende. Godt set af fotografen!
Hvis jeg skulle komme med et vildt gæt, ville jeg sige at det er en hvid valmue.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.