Skrevet af: Hans Henrik Andersen, 15. august 2010 kl. 21.11
hjæælp
kommer med et opråb . jeg er træt af at der kun findes æbler fra den anden ende af jordkloden, for jeg ved at de danske æbler smager bedst. hvor i alverden findes der steder hvor jeg kan købe danske æbler , for jeg har ikke i langt tid kunne finde dem i danske butiker. Hvor i syd og vestsjælland findes der avlere der sælger ud af dem, vi vor nær slagelse så det var da fedt hvis det var nær der men bare det ikke er uden for vest og sydsjælland .
mvh hans
Skrevet af: Lotte Hansen, 17. august 2010 kl. 17.09
Hej Hans
Der plejer at være nogle på torvet i Slagelse her i æblesæsonen som sælger æbler fra egen plantage.Jeg kan ikke huske hvad de hedder, men prøv at kigge på www. ecoweb.dk, der er navne på nogle gårdbutikker i vores område som har æbler og andet.Hvis der går et lys op for mig med hensyn til navnet så skal jeg nok skrive og sige det, de kommer vist nedad fra Skælskørsiden af.
venlig hilsen Lotte
Skrevet af: Anonym bruger 1, 17. august 2010 kl. 17.23
Der plejer at være en plantage nede ved Tissø, der sælger æbler om efteråret. Jeg mener, den hedder Søholm, eller noget i den retning. Om de sælger i år, har jeg ikke set endnu.
Mvh. Hans
Skrevet af: Hans Henrik Andersen, 18. august 2010 kl. 21.45
hej lotte
tak for svar , og jeg vil kikke efter den hjemmeside du skriver om. lad mig det vide når du kommer på det navn
mvh hans
Skrevet af: Hans Henrik Andersen, 18. august 2010 kl. 21.46
hej hans peter
jeg vil tjekke det navn du skriver om , det lyder spændende
mvh hans
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.