Skrevet af: Lotte Nielsen, 17. september 2010 kl. 18.43
Så lykkedes det omsider! En uventet pengegave satte mig i stand til at melde mig ind i Landsforeningen Praktisk Økologi, trods SU og smalhals, og jeg glæder mig til at komme på de sider jeg ikke har kunnet se før :o) Og med tiden lægge billeder ind og blogge om min egen have! Hurra!
Skrevet af: Karna Maj, 17. september 2010 kl. 20.17
Kære Lotte
Vi glæder os til at du kommer med på Havelyst.dk, for der sker virkelig meget, og de aktive medlemmer kender hinanden rigtig godt og hinandens haver. Helt ned i detaljer kan vi se, hvad de andre dyrker, hvornår det er sået, og ikke mindst er der masser af billeder af haver, grønsager og blomster. Har man et spørgsmål, så går der ikke mange timer, førend der kommer en eller flere med et svar eller en kommentar. Og så er der efterhånden også en hel del, som besøger hinanden og ser på haver i den virkelige verden.
Vi vil meget gerne være endnu flere, så meld jer ind og kom med. Det er et lukket forum med en rigtig god omgangstone, stor hjælpsomhed og her kan hentes masser af nye ideer.
Hilsen Karna
Skrevet af: Clara Andersen, 17. september 2010 kl. 21.46
Hej Lotte
Tillykke og velkommen i klubben !!
Hilsen Clara
Skrevet af: Lotte Nielsen, 18. september 2010 kl. 10.28
Tak piger! Jeg ser frem til at betale kontingentet og komme i gang!
Skrevet af: Randi Lauridsen, 19. september 2010 kl. 17.40
Hej Lotte
Glæder mig til vi ses på havelyst :-)
Hilsen Randi Lauridsen
Skrevet af: Anja Egeriis, 19. september 2010 kl. 19.57
Herligt! Det vil du blive glad for...
mvh
Anja
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.