Forum

Købes: Stihl BG86C løvblæser

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Michael B., 28. september 2010 kl. 14.47

Hej,

Jeg søger en lettere brugt STIHL BG86C løvblæser. Hvis du har én liggende til salg, så giv besked.

1 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 28. september 2010 kl. 20.05

Jeg mener helt bestemt at det ikke er i dette have program der kan annonceres med alskens køb og salg. håp

2 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Michael B., 28. september 2010 kl. 22.27

Det er rigtigt, at der ved forummet nævnes "at det ikke er tilladt annoncere for produkter", men der nok mere tænkt på produktsalg/reklame.

Nu hverken annoncerer eller averterer jeg ikke for produkter, men søger blot ét enkelt haveredskab. Jeg kunne også ligeså godt have skrevet "Hvor kan man købe en brugt STIHL løvblæser til en fornuftig pris?". Ærindet er det samme, blot "mildere" formuleret. En ganske en uskyldig og ligetil henvendelse.

3 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 29. september 2010 kl. 19.43

Dette er jo Praktisk Okologi og havebrug. Jeg kender godt den slags mennesker som forsøge at til, som dig, at tiltuske sig både det ene og det andet, uden at tage hensyn alle andre. håp

4 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Michael B., 29. september 2010 kl. 22.07

Jeg henvendte mig blot et her,da jeg mente, at der kunne være chance for at finde hjælp. Noget dette forum jo bruges til. Jeg beklager overskriftens ligefremhed. Min hensigt ikke være at støde nogen, men din utiltalende arrogance er ganske malplaceret og uberettiget.

Min økonomi for tiden er lidt stram, da jeg er studerende. Mit håb var at finde dette haveredskab for mine forældre, der begge er 63 år gamle. Formod ikke, at du nogen mennensker intentioner på forhånd.

Det kunne måske være en god ide for dig at slå ord op som "overbærenbed", "tolerance" og "forståelse".

Se dig selv lidt i spejlet, og måske indser du, at det måske er dig, der burde tage hensyn til andre. Måske behøver du selv hjælp en dag...

5 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 30. september 2010 kl. 12.53

Ja - jeg kan nu heller ikke se, at der er forskel på en stikling og en løvblæser, når det bare drejer sig om en privat forspørgsel...

Det er jo erhvervsannoncering, der ikke er tilladt pga. af mistede annonceindtægter, og det er jo en helt andet sag!

Har du prøvet at se efter på Den blå avis, Gul og gratis og den slags steder?

mvh
Anja

6 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren, 30. september 2010 kl. 14.02

Er enig med Anja, da det som hun også skriver er en haverelateret forespørgsel. Hvis han nu have søgt et tv, computer eller noget helt tredje havde det været en anden sag (men stadig ikke et brud på forum reglerne som jeg læser dem).
Hans Åge Pedersens indlæg er derimod et klart brud på forum reglerne. Jeg citerer: "Debatten skal foregå i en god tone"

Mvh.
Søren

7 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Michael B., 30. september 2010 kl. 21.27

Hej med jer,

Ja, jeg prøver at holde øjne med DBA og GulogGratis. Mine forældre havde muligheden for at prøvekøre netop en Stihl løvblæser i denne sæson, og indså at det lettede den oprydende del af deres havearbejde. Så jeg håber på at finde en god maskine, da netop ens forældre helst skal holde mange år endnu :-)

mvh
Michael

Nyt svar til emnet »Købes: Stihl BG86C løvblæser«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Købes: Stihl BG86C løvblæser

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider