Forum

Ambrogio service

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Alex Stubbe, 11. oktober 2010 kl. 12.56

Er der andre brugere, der som jeg har fået en elendig/dårlig service fra importøren Omtech Electro A/S af Ambrogio robot
Overvejer du at købe en AMBROGIO så kom og se hvordan model 100 de luxe efter 3 gange hos Omtech,hele tiden stopper og må genstartes for at slå plænen.
Mail om besigtigelse på Alexstubbe@gmail.com

Alex Stubbel

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Alex Stubbe, 26. marts 2012 kl. 13.30

Tak for de mange henvendelser,
Til Peter du har ret jeg har idag anmodet min advokat om at der foretages en Syns- og Skønsforretning vedr. Ambrogio roboten og dermed om Omteck evner at servicere den.
Rapporten vil jeg herefter lige ud på nettet.

Med venlig hilsen
Alex Stubbe

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Alex Stubbe, 31. januar 2013 kl. 10.23

Ja så fik Omteck omsider sin defekte robotplæneklipper tilbage.
Trods Omteck opfording og min påbegyndelsen af en Syns-og Skønsforretning, fik Omteck kolde fødder og tilbagebetalte såvel købsprisen som afvokatomkostninger.

Moralen: Omteck service er elendig, høflig betjening ved købet med store ord om service og reparation, der ikke er hold i hvis roboten ikke virker efter kort tids brug.

Med venlig hilsen

Alex Stubbe

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Peter Hansen, 26. april 2015 kl. 14.17

Køb Husqvarna Automower. Det er det eneste der dur.
Har prøvet andre alternativer, men har indset at det kun er Husqvarna Automower der dur!

Nyt svar til emnet »Ambrogio service«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Ambrogio service

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider