Skrevet af: Helle *, 17. oktober 2010 kl. 16.11
Er der nogle som har billeder af æbleblomster, meget gerne taget så man tydeligt kan se blomsterne. Og flere forskellige vil også være dejligt.
Jeg skal male et vægbilled, så jeg ville være taknemmlig hvis der er nogle som kan hjælpe mig med at sende nogle billeder.
Helle-Sofie
Skrevet af: Steffen Jensen, 17. oktober 2010 kl. 16.48
En hurtig søgning på google, og der er masser at vælge imellem.
www.google.dk/images?hl=da&q=apple%20flower&rlz=1R2ADRA_daDK364&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1345&bih=532
Skrevet af: Helle *, 17. oktober 2010 kl. 18.08
Tak for det.
Jeg er stadig interesseret i flere billeder, også gerne af det blomstrende træ og grene.
Jo flere jo bedre, det giver bedre mulighed for at mixe og få en helhed ud af det.
Mvh Helle-Sofie
Skrevet af: Margit Mougaard – Blomstergården Ved Viborg, 18. oktober 2010 kl. 9.17
Hej Helle-Sofie
Hvis du mailer direkte til mig vil jeg gerne mail flere billeder til dig. Både enkelt blomster og hele grene med blomster.
Det vedhæftede billed er af æblesorten Husmoder
Med venlig hilsen
Margit
Skrevet af: Helle *, 18. oktober 2010 kl. 9.38
Hej Margit
Dejligt billed.
Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg kan maile direkte til dig? - men jeg vil prøve at finde ud af det.
Mvh Helle-Sofie
Skrevet af: Margit Mougaard – Blomstergården Ved Viborg, 18. oktober 2010 kl. 10.37
Du kan maile til
info@blomstergaardenvedviborg.dk
Skrevet af: Helle *, 19. oktober 2010 kl. 10.05
Så har jeg mailet til dig ;)
Glæder mig til at se dine billeder
Mvh
Helle-Sofie
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.