Skrevet af: Karina Kristensen, 11. november 2010 kl. 15.49
kan man kun bruge en saftpresser til at lave saftevand af eller er der flere ting man kan bruge den til har overvejet om jeg skal købe en da jeg får en mega stor køkkenhave til sommer
Skrevet af: Mikkel N. Schou, 29. juli 2014 kl. 0.03
Hej Karina,
Vi har også netop købt en Philips HR1871 efter at vi fik den anbefalet her: primabolig.dk/indendors/kokken/saftpresser/
Vi er mildest talt meget glade for den, og vi bruger den også til at lave grøntsagsjuice :-)
Køb du bare sådan en. Vi kan anbefale Philips HR1871.
Mvh. Mikkel
Skrevet af: Anja Egeriis, 29. juli 2014 kl. 7.05
Jeg har den, der hedder HR1861 - den er billigere og supereffektiv :)
Jeg har lavet 25 l æblejuice til fryseren med den for et par år siden - det tog forbløffende kort tid, fordi den kan tage hele æbler...
Skrevet af: K. Jensen, 12. september 2015 kl. 20.41
Slettet af administrator 13. september 2015 kl. 12.46.
Skrevet af: Tom Andersen, 12. september 2015 kl. 21.27
Slettet af administrator 13. september 2015 kl. 12.41.
Skrevet af: Kristian Madsen, 23. november 2015 kl. 18.36
Min erfaring er, at du sagtens kan lave saftevand med en saftpresser. Jeg bruger dog typisk min saftpresser til at lave friskpresset juice. Jeg købte min saftpresser efter anbefaling af saftpresseren.dk og har sidenhen haft stor glæde af Politikens mange gode opskrifter på juices og smoothies politiken.dk/mad/opskrifter/ECE2354895/saadan-laver-du-tre-smoothies-til-den-soede-tand/
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.