Skrevet af: Karin P, 18. december 2010 kl. 17.41
Hej herinde :-)
Jeg ville bare høre om der var nogen af jer andre, der allerede har modtaget frøkataloget fra Thompson & Morgan for 2011 ?
Man plejer jo at modtage det allerede i november (mener jeg det er), hvis man købt hos dem, men jeg har intet set til mit i år - og glæder mig jo til at sidde her i vintermørket og planlægge næste års have...
MVH
KarinP
Skrevet af: Anja Egeriis, 18. december 2010 kl. 22.13
Jeg får det ikke og vil også hellere fedte på nettet...
Men du kan bestille det her:
www.tandmworldwide.com/request-catalogue.html
Jeg ved ikke, om de stadig sender ud pr. automatik.
Skrevet af: Lis P., 19. december 2010 kl. 12.40
Karin jeg har heller ikke modtaget katalog endnu og det er der heller ikke andre jeg kender der har det kommer nok.
MVH
Lis
Skrevet af: Karin P, 22. december 2010 kl. 0.43
Tak for svar - jeg må bare væbne mig med tålmodighed lidt endnu :-)
Skrevet af: Mette Lund, 22. december 2010 kl. 20.31
Jeg har allerede fået kataloget for ca. 1 måned siden (og kunne selvfølgelig ikke lade være med at bestille med det samme!). I kan selvfølgelig altid bestille via hjemmesiden, men det er selvfølgelig hyggeligt, at sidde med kataloget og lade sig inspirere.
Kan I ikke bede om at få et katalog tilsendt?
Skrevet af: Anja Egeriis, 22. december 2010 kl. 22.08
Det kan bestilles via det link, som jeg lagde ind længere oppe i tråden...
Skrevet af: Karin P, 23. december 2010 kl. 14.01
Jeg har været inde og bestille et nu. Når Mette allerede har fået sit for en måned siden, kunne noget jo tyde på, at jeg så ikke får et automatisk i år.
Glæder mig nu bare til det kommer :-)
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.