Skrevet af: Flemming C., 12. februar 2011 kl. 19.46
Er det muligt at tilføre siden, 2 nye "KNAPPER", hvor man kan rette og slette i sine indlæg ?
jeg har "KLUMRET" lidt i det.
Venlig Hilsen
Flemming
Skrevet af: Jens J., 13. februar 2011 kl. 13.18
Enig med Flemming
Det kunne være rart med en rette-knap!
Skrevet af: Anonym bruger 1, 13. februar 2011 kl. 14.30
Uenig med Flemming.
Hvis man læser korrektur et par gange på sit indlæg inden man trykker "send", er andet unødvendigt.
Så får man også tid til at overveje sit indlæg en exstra gang, og den værste hidsighed tik at lægge sig :-).
Skrevet af: Lis P., 13. februar 2011 kl. 14.54
Jeg synes nu også der mangler en rette-slette tast, der kan være noget man gerne ville have formuleret anderledes når det endelig ligger på siden.
Skrevet af: Eivin Knidsen, 13. februar 2011 kl. 15.38
Jeg maa erklære mig enig med Flemming, Jens og nu ogsaa Lis.
Mvh Eivin (^_^)
Skrevet af: Anonym bruger 1, 13. februar 2011 kl. 15.52
Flovt.
Så faldt jeg selv i :-(.
Ok. Man har et standpunkt til man tager et nyt :-).
Skrevet af: Karna Maj, 16. februar 2011 kl. 14.52
Hej
Vi har selvfølgelig overvejet, om der skulle være mulighed for at redigere i sit eget indlæg i forum.
Vi har fravalgt dette, da vi planlagde det nuværende forum, og den beslutning står vi ved. På trods af, at vi godt selv ved, hvor irriterende det er, hvis man lige har lavet en stavefejl, eller har glemt at skrive en oplysning.
Hvis man kan rette og slette oplysninger og lægge nye ind i senere, så kan de efterfølgende kommentarer komme til at virke mere eller mindre »dumme«. Med andre ord, så kan det påvirke den fremadskridende debat.
Forumdebat er en debat ud af en tidslinje, og derfor må man skrive et nyt indlæg, hvor man ønsker at rette en indholdsmæssig fejl eller mangel i sit indlæg. Stavefejl og kommafejl lever vi med i et forum. Som Hans Petersen skriver ovenfor, så er det en god ide lige at læse korrektur, inden man trykker på send. Både for indhold, stavning og tegnsætning.
Hvis man kunne slette sine tidligere indlæg, ville der opstå meningsforstyrrende huller i debatten - og mange indlæg ville virke totalt tåbelige, når det indlæg, man svarede på, ikke længere var der.
Med venlig hilsen
Karna Maj, redaktør
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.