Skrevet af: Birgit H., 8. juli 2011 kl. 20.04
Jeg har en have med 70 kvm køkkenhave hvor der udenom er espalie med hindbær (røde og gule) der er modne nu. Der er også brombær.
Jeg har en stor solbærbusk og en lille stikkelsbær. Jeg har kirsebær træer et stort pæretræ og et nykøbt stikkelsbærkiwi.
Jeg er så heldig at ha fået et gavekort til en planteskole. Hmmm hva skal man dog købe når det gerne skal kunne spises. Det skal ikke være et træ men heller busk/plante
Jeg havde tænkt på morbær som busk eller evt hindbær med sen modning. Det blæser en del i vores have så måske det ikke går med morbær.
Måske andre herinde har nogle gide ideer???
Skrevet af: Anja Egeriis, 8. juli 2011 kl. 21.16
F. eks. Ribs, røde eller hvide i opstammet version - brombær (f.eks. den tornfri variation, der ikke breder sig så meget) - sene hindbær er en god idé...
Skrevet af: Mette Lund, 8. juli 2011 kl. 22.16
Eller hvad med blåbær? De skulle jo være så sunde! Ellers kan jeg kun anbefale efterårshindbærene, men de er altså lidt svære at styre- de vil gerne brede sig!
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.