Skrevet af: Iben B., 8. september 2011 kl. 12.59
hej alle sammen
jeg kan ikke finde ud af det her og det for står jeg ikke! jeg hade sendt nogle spørsmål og kunne se der var kommet svar på min mail, men hvordab ser jeg dem? og hvad er det med hjemmesider under bruger? hvordan laver man sådan en og hvor dan kan man "besøg" hinanden? eller stiller jeg formange krav forhold til hvad man kan her? håber i vil hjælpe mig.
mvh iben
Skrevet af: Lilium J., 8. september 2011 kl. 20.10
Jeg kan se at du er i tvivl om din Brugerprofil.
Hvis du ønsker besked om dine indlæg "klikker" du i giv mig besked om nye indlæg.
Hvis du har en hjemmeside som du ønsker andre skal se lægger du linket ind der.
Jeg kan ikke umiddelbart se, at du de seneste dage har haft nogle indlæg, men ellers kan du altid gå ind på Havenyt og se eventuelle svar herpå.
Hvad angår personlige mails skal du tillade at andre kan se din Email addresse ved at klikke på dette og indtaste den.
Du kan se at det fungerer ved at dit navn står med grønt ( det gør det allerede ).
Hvis du ønsker at sende billeder går du ned i Browse-finder din billedfil og vedhæfter den og klikker på " send svar ".
Jeg har vedhæftet et billede af store valnødder!
Skrevet af: Iben B., 9. september 2011 kl. 10.58
tak jeg prøver at rode noget mere med det:)
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.