Skrevet af: Steffen Jensen, 2. november 2011 kl. 12.45
Ja det er jo ikke lige have det handler om, men har fået en gammel Primus blæselampe. En sjov gammel ting.
Jeg ville prøve om jeg kunne få den til at køre, det lykkes ikke første gang.
Men anden gang fik jeg gang i den, og den kom godt igang. Men af en eller anden grund vil den ikke blive helt blå i flammen. kun indeomkring dysen. Ude hvor man skal bruge den blå flamme er der kun alm ild, selv efter 10min køren.
Nogen som evt kender til de her blæselamper som kan hjælpe lidt her??
Skrevet af: Anja Egeriis, 2. november 2011 kl. 18.31
Hej Steffen -
som du selv skriver - det handler ikke om have, og det skal indlæggene her...
(Fra vilkår for brug: Havenyt.dk er et netsted om miljøvenlig havebrug, og alle indlæg skal være haverelaterede og må ikke opfordre til at bruge sprøjtemidler eller andet, som kan skade mennesker og dyr.)
Så måske skal du finde et andet forum at spørge i?
Mvh
Anja
Skrevet af: Karin P, 2. november 2011 kl. 19.07
Hej Steffen.
Jeg vil anbefale forummet www.lav-det-selv.dk til dit spørgsmål. Der er som regel altid søde mennesker klar til at svare på ens spørgsmål omkring alt muligt mellem himmel&jord :-)
Skrevet af: Steffen Jensen, 2. november 2011 kl. 19.08
Da jeg bruger dette forum meget, og ved der er en del personer som er ældre end mig og som måske kunne give et lille praj i den rigtige retning.
Derfor jeg lavede indlægget her og startede med en undskyldning for off topic.
Du kan åbenbart ikke klare at jeg lavede denne tråd, og beder mig finde et andet sted... Fair nok. Man kunne jo også bare ignorere det hvis man ikke kunne svare???
Skrevet af: Steffen Jensen, 2. november 2011 kl. 19.09
Hej Karin.
Jeg takker mange gange for hjælpen, det vil jeg prøve.
Skrevet af: Anja Egeriis, 2. november 2011 kl. 21.55
Hej Steffen -
beklager, at jeg lyder lidt stram - men jeg er lidt bange for, at der kan komme for mange off-topictråde, hvis man ikke er opmærksom på dem, og det synes jeg ikke ville være ret fedt!
Og nej - jeg vil/kan ikke bare ignorere det, dertil er jeg for glad for havenyt.dk, som det er...
Mvh
Anja
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.