Skrevet af: Glem Det, 2. november 2011 kl. 14.12
Hej alle! Er der nogen der har lyst til at hjælpe mig og udfylde dette her survey: www.surveymonkey.com/s/5JKFFGL
Det er i forbindelse med mit special og handler om selvbetjeningsteknologi leveret af telecom selskaber.
Sååå hvis du ejer en mobil, brug 5 minuter på dette og hjælp mig at være færdig ( gerne i dette år )
Respondenter i alle aldersgrupper søges!
Tusind tak skal I have!
Skrevet af: Gert Er Glad For Haven, Også For Ukrudt., 2. november 2011 kl. 16.43
Syntes du selv at det hører hjemme i et forum om Økologisk havebrug ?
Det forekommer mig lige så relevant som f.eks. et spørgsmål om reparation af gearksssen på en lastbil !
Skrevet af: Glem Det, 2. november 2011 kl. 16.55
Kære Gert
Man behøver ikke at være sur eller sarkastisk!
Jeg prøver at samle data fra forskellige gruper med forskellige interesse.
Det er sådan, man få valide resultater til sin research.
Håber virklig, at der er nogen lidt mere flexibel, forstående og hjælpsom her!
Skrevet af: Gert Er Glad For Haven, Også For Ukrudt., 2. november 2011 kl. 17.43
Sur ? hvem er det da ? Ikke her, jeg er i højt humør !
Men med samme argumentation som du bruger kan jeg jo f.ek. også prøve at søge købere til min gamle motorcykel. Altså for at søge i forskellige mulige køberemner.
Jeg syntes at du skal respektere hvad der er formålet med sitet, så det ikke risikerer at blive udvandet.
Skrevet af: Maj-Britt B., 2. november 2011 kl. 17.58
Hej Inga.
Så er mine svar leveret.
;0)
Skrevet af: Glem Det, 2. november 2011 kl. 18.02
Tusind tak Maj-Britt!!!! :-) Hav en fortsat god aften!!!
Skrevet af: Anja Egeriis, 2. november 2011 kl. 18.29
Jeg er enig med Gert - dette er et haveforum.
Citat fra vejledningen til brug af havenyt:
"Havenyt.dk er et netsted om miljøvenlig havebrug, og alle indlæg skal være haverelaterede og må ikke opfordre til at bruge sprøjtemidler eller andet, som kan skade mennesker og dyr."
Så al respekt for, at du prøver at udbrede din research - det hører ikke hjemme her!
Mvh
Anja
Skrevet af: Glem Det, 2. november 2011 kl. 18.54
Tak for Jeres komentarer og meninger, Gert og Anja.
Og dog hvad er der galt med jer? Jeg prøver bare at samle dataen til mit speciale.
Det er da dybt rystende, at man ikke kan skrive i den Fri Forum uden at det er nogen der bliver utilfreds (eller få lyst til at søge efter købere til sin gamle motorcykel)!
Hilsner
Skrevet af: Anja Egeriis, 2. november 2011 kl. 21.09
Hej Inga -
jeg kan nu ikke se, at det skal være så "dybt rystende", at vi ønsker at bruge havenyt til det, som er meningen...
Og kan nu ikke forstå, at du bliver så overrasket over, at nogle af havenørderne reagerer sådan. Fri debat er ikke ment som en altmuligbiks, men er stadig en haveting som hele sitet her.
Der er jo mængder af andre - ikke så specifikke - fora på nettet, så der bør vel være rigeligt at kaste sig over.
Mvh
Anja
Skrevet af: Lilium J., 4. november 2011 kl. 19.37
Ja, ud med sådanne personer som " Glem Det " der prøver at få udfyldt spørgeskemaer-helt gratis...og sikkert prøver at høster en gevinst herved....
Det er rent bondefangeri.
Det næste bliver nok at vi skal købe et abbonement fra et specielt firma-jeg gad ikke engang, at gå gennem andet end side et for at se, at det var rent fup.
Prøv et andet Fora!
Skrevet af: Anonym bruger 1, 5. november 2011 kl. 13.47
Jeg har været med i en del af sådanne undersøgelser.
Hvis ikke der er 3 fl. god rødvin for ulejligheden, ingen besvarelse.
Så send mig 3, og du har fluks besvarelsen ;-).
Mvh. Hans
Skrevet af: René Wutborg, 7. november 2011 kl. 15.18
Har sendt min besvarelse, bare så du ikke tror alle økologiske havebrugere er mavesure ;-)
Skrevet af: Lene Hansen, 8. november 2011 kl. 10.45
Jeg svarede også på spørgeskemaet, straks efter jeg læste de sure opstød - svarer dagligt på masser af skemaer, og kan bestemt ikke se, at dette skulle være fup....gad godt være så dygtig...
Lene
Skrevet af: Vibeke Dyrst, 8. november 2011 kl. 12.22
Jeg tror såmænd heller ikke at undersøgelsen er snyd, hvad skulle man have ud af det?
Derimod ville jeg være ked af om forummet her blev oversvømmet af indlæg om alt muligt andet end det der er meningen. På sigt ville det udvande hele siden og det ville være synd.
Havde undersøgelsen haft relevans i forhold til siden her, ville jeg med glæde have svaret.
mvh Vibeke
Skrevet af: Maj-Britt B., 8. november 2011 kl. 19.43
Hej alle!
Jeg ville bare være flink..og det drejer sig jo sådan set om IT .....Er det ikke det vi bruger her ?????
Så rolig nu.....
Men forstår jo godt at forummet er til planter m.m.....
For min del er dette gjort/overstået....
Og held og lykke med projektet til Inga !
Skrevet af: Gert Er Glad For Haven, Også For Ukrudt., 9. november 2011 kl. 6.45
Jo bedre man lærer mennesker at kende, jo mere kommer man da til at holde af dyr og planter ! ! !
Skrevet af: A.K. Rasmussen, 20. november 2011 kl. 19.41
Hej...
Glem Det.
Vh
Har Glemt Det
Skrevet af: Eivin Knidsen, 24. november 2011 kl. 18.09
Kære Glem det, saa er mine besvarelser ligeledes afleveret.
Mvh Eivin (^_^)
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.