Forum

Mistelten frø

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Sille Jensen, 6. marts 2007 kl. 22.19

Portioner á feks. 20 stk. mistelten frø/bær byttes for en portion af flg. blomsterløg/knolde: Dorthealilje, haveiris, scilla, kejserkrone, cyclamen, pinseliljer, perlehyacint, snepryd.

Vi kan bytte per post, og jeg kan vente med at få løg kan jeg få når de kommer op/afblomstrede. Evt. bytte med andre planter eller andet til haven?

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karsten Petersen, 7. marts 2007 kl. 21.23

Den er jeg med på

Jeg kan byde på kejserkrone, perlehyacint, taks, kristtjørn m.m.

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Sille Jensen, 8. marts 2007 kl. 10.42

Hej Karsten

Det lyder super! Vil meget gerne udvide min kejserkrone-bestand, hvis du vil bytte.

Hvis du vil sende en mail til mail(snabel-a)silles(punktum)dk, så kan vi aftale nærmere.

Mvh

sille

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bjarne Højlund, 14. marts 2007 kl. 9.31

Hej!

har du flere frø af den?

Kig på www.barney.dk og se om der er noget du gerne vil bytte med!?

Mnage Hilsner
Bjarne

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Sille Jensen, 15. marts 2007 kl. 9.09

Hej Bjarne

jeg har været ude t tjekke efter – og jho, der skulle være til mindst en portion endnu. Du har hjo en spændende side, og der er bestemt flere ting på din side, jeg er interesseret i, feks. pyntegræskar ''crown of thorns'', serrano chilien, ''big moon'' græskar og ananas-kirsebær – jeg ved jo ikke hvad du har tilbage. Men kan du ikke skrive en mail, så kan vi finde ud af noget til mail(snabel-a)silles.dk.

Mvh Sille

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Johny Høj, 3. april 2007 kl. 17.51

Hej karsten.

hvis du har planter du sælger af vil jeg gerne høre fra dig,jeg har ikke noget at bytte med.

Nyt svar til emnet »Mistelten frø«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Mistelten frø

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider