Forum

Stauder

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Jane, 29. juni 2008 kl. 21.49

Jeg er flyttet på en 4 længet gård her i foråret, med stor have, men de forige ejer kunne åbenbart ikke lide blomster for her er ikke andet end kejserkroner i det fjerneste hjørne, derfor søger jeg aflægger af alle slags stauder, er ikke millionær men vil meget gerne hente eller betale porto håber nogen kan og vil hjælpe... skriv til... jap@ofir.dk

1 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Boi Jensen, 29. juni 2008 kl. 22.10

Hej Jane
Det er altid en god ide at skrive i hvilken egn, du bor – derved får du nok flere henvendelser, der kan bruges.

God held med plantefangsten.

2 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henrik Ahlmann, 30. juni 2008 kl. 6.48

Husk at passe på planter fra områder med iberisk skovsnegl (dræbersnegl).

3 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bente Munk, 8. juli 2008 kl. 19.02

Du må da angive hvilken landsdel du bor!

4 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jane, 8. juli 2008 kl. 19.48

Jeg bor vestsjælland, nærmere betegnet 10 km fra kalundborg

5 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bente Munk, 9. juli 2008 kl. 9.32

Jane vi forsøgte at sende dig en mail men fik den retur.

Vi bor i Nordsjælland og ved ikke hvor langt du gider køre eller om du har fået mange tilbud.

I foråret hakker vi mange af vores stauder ned til ca. halvdelen fordi vores have er lille og de breder sig når de bliver gamle.

Pt kan vi undvære 3–5 slags storkenæb og små juleroser, men jeg vil meget hellere kontaktes af dig i foråret hvor det alligevel skal halveres.

Hilsen bjm

6 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bente Munk, 9. juli 2008 kl. 9.32

Jane vi forsøgte at sende dig en mail men fik den retur.

Vi bor i Nordsjælland og ved ikke hvor langt du gider køre eller om du har fået mange tilbud.

I foråret hakker vi mange af vores stauder ned til ca. halvdelen fordi vores have er lille og de breder sig når de bliver gamle.

Pt kan vi undvære 3–5 slags storkenæb og små juleroser, men jeg vil meget hellere kontaktes af dig i foråret hvor det alligevel skal halveres.

Hilsen bjm

7 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jane, 9. juli 2008 kl. 16.04

Hej bjm. jeg vil meget gerne i kontakt med jer til foråret, da det er en stor have jeg har (uden blomster) kan jeg bruge så mange som folk vil og kan undværre *S*
min mail er jap@ofir.dk
og at tage en tur til nordsjælland, kan jeg samlægge med noget andet den vej så det går nok...

Nyt svar til emnet »Stauder«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Stauder

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider