Forum

Hvem spiser toppen af radiser og salat

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Christina, 3. juni 2004 kl. 15.06

Hej

Nogen spiser spirerne på mine radiser, min rucola og min salat. Der er ret mange myrer i køkkenhaven, men ellers kan jeg ikke få øje på nogen dyr! Jeg har ret mange skovduer – kan det være dem eller andre fugle. I så fald, kan jeg jo bare lægge net over – men det hjælper jo ikke hvis det er myrer!

Tak for gode råd!

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Petersen, 4. juni 2004 kl. 0.17

Hej
Jeg er meget overbevist om at det er skovduerne der æder dine planter.Her om sommeren lever duerne for en stor del af grønne planter.Dæk planterne over,så er jeg meget sikker på at problemet er løst.

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Christina, 4. juni 2004 kl. 11.23

Hej
Tak for svar. Uha, de duer – de lever livet farligt. Min kæreste har talt om at skyde dem, for han syntes de er ulidelige at høre på. Jeg tror ikke, at han mener det sådan helt alvorligt, men hvis jeg sladrer om deres synder i køkkenhaven, tør jeg ikke tænke på konsekvenserne!

Så jeg vil dække over duerne og over planterne!

Mange hilsner
Christina

Nyt svar til emnet »Hvem spiser toppen af radiser og salat«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Køkkenhaven > Hvem spiser toppen af radiser og salat

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider