Skrevet af: John Pedersen, 19. juni 2014 kl. 19.50
er det stadig muligt at købe grønkål planter ?
de lokale duer har her til morgen ganske alvorligt gjort en ende på mine som jeg har haft stående til afhærdning inden udplantning her til weekend.
det jo ved at være sidste chance for udplantning.
Skrevet af: Mette Lund, 19. juni 2014 kl. 20.08
Du kan stadig godt nå at så grønkål! Jeg har ikke set nogen planter til salg for nyligt.
Skrevet af: Anja Egeriis, 19. juni 2014 kl. 21.31
De har stadig lidt på planteskolerne rundt omkring - så nogle ret triste planter til 5 kr. i dag i Kvickly.
Skrevet af: Tom Andersen, 19. juni 2014 kl. 22.00
Hej John
Jeg er selv sent på den med grønkål og rosenkål i år, men mener ganske bestemt, at det kan nås endnu - og håber det da også for jeg vil ikke undvære min vintermad...
Du gjorde mig nervøs og så slog jeg op i de gamle bøger og fik bekræftet min plan. Faktisk har jeg også fundet en artikel her på havenyt, som bekræfter dette - i hvert tilfælde m.h.t. grønkål:
www.havenyt.dk/artikler/koekkenhaven/groensager/kaal/1090.html
Rosenkål kan også nås endnu - både ifølge frøposen og de gamle bøger og min hukommelse.
Så vi må lige få fingeren ud her i weekenden :)
Skrevet af: John Pedersen, 21. juni 2014 kl. 21.20
Jagten på et havecenter med grønkål gav resultat efter 3 forsøg. Det blev 6 bakker, de sidste der var, lidt blege i det, men kunne gå an, for de kunne i den grad godt bruge lidt jord, for det var ikke andet ind rødder.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Køkkenhaven > Grønkål planter