Skrevet af: Jan Hvid, 24. juli 2014 kl. 17.10
Jeg har et problem med mine tomatplanter. De står i kapilærkasser, problemet er at når tomaterne er ved at være modne, skrumper de indefra, er der nogen der kender til det problem. Med Jan Hvid
Skrevet af: Anja Egeriis, 24. juli 2014 kl. 17.42
Ikke sådan lige - med mindre de bliver brune i bunden? Hvis de gør det, så prøv at søge på griffelråd her på siden :)
Skrevet af: Gert Er Glad For Haven, Også For Ukrudt., 25. juli 2014 kl. 21.36
Til Jan og mange andre:
Prøv da dels at vælge en passende kategori og en beskrivende overskrift til spørgsmålene.
I eksemplet her kan jeg ikke se, at det overhovedet har noget med drivhus at gøre ? Du skriver end ikke om det er drivhustomater eller evt. frilandstomater.
Og endelig så kunne spørgsmålet mere rigtigt være bragt under f.eks. plantesygdomme eller dyrkningsmetoder.
Skrevet af: Freya Grossmann, 25. juli 2014 kl. 22.29
Gert: overskriften er drivhus, men kategorien er køkkenhaven (kan man se til venstre).
Og vær sød mod de nye, ikke? :0)
"Mange Andre" læser nok ikke dit indlæg inden han skriver et nyt indlæg om egne problemer, vel?
Skrevet af: Pia Nielsen, 26. juli 2014 kl. 16.22
Uh,ha da,da. Jeg er også ny. Det næste skridt er nok stavefejl. Man kan blive helt angst for om man skriver det rigtige, det rigtige sted. Sådan bør det ikke være tænker jeg.
Skrevet af: Anja Egeriis, 26. juli 2014 kl. 23.56
Enig - og det er det heller ikke ret ofte :)
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Køkkenhaven > Drivhus