Forum

Squash udplantning.

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Anne-Grethe Hansen, 24. maj 2015 kl. 21.37

De sidste par år har mine Squashplanter været plantet ud i haven på dette tidspunkt.
De står nu i drivhuset, og er ved at være pænt store. MEN er det ikke for koldt endnu, eller har I plantet Squash ud i haven?

Hilsen AG.

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 24. maj 2015 kl. 22.53

Jeg har mine stående ude i potter og regner med at plante ud om en uges tid i et bed, der får meget solvarme, så jorden ikke er for kold :)

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne-Grethe Hansen, 25. maj 2015 kl. 1.16

Tak for svar Anja. Så tør jeg også godt smide dem ud af drivhuset, hvor der er ved at være lidt trangt med plads :-)

Hilsen AG.

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mette Lund, 25. maj 2015 kl. 7.30

Jeg har allerede plantet min ud i et sydvendt bed, men har sat en ramme med plastik foran. Den klarer sig strålende.

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 25. maj 2015 kl. 12.31

Et jordtermometer er en rigtig fin ting at have - jordtemperaturen er jo ret afgørende for, om de trives :)

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne-Grethe Hansen, 27. maj 2015 kl. 13.07

Ja, jeg må have købt et jordtermometer :-)
Jeg så på Landbrugsinfo, at jordtemperaturen i de sidste par uger i mit område ikke har været under 10-11 grader, men jeg var mere bekymret for nattemperaturen, som stadig kommer ned på ca 7 grader.

Hilsen AG.

Nyt svar til emnet »Squash udplantning.«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Køkkenhaven > Squash udplantning.

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider